Ga naar inhoud

Asus 8200 tweak


Aanbevolen berichten

Heb een asus vidiokaart 8200 deluxe. Wil de kaart OC met de bijgeleverde tweak utility versie 3,62. Dit lukt echter niet. Ik krijg de volgende melding: Before you enable the second monitor, you won't be able to adjust the frequency od ASUS V8200 T2 Deluxe display card! Hoe los ik dit op?
Link naar reactie
Hm, dat valt mij mee dan. Ik dacht altijd dat die dingen alleen op Detonator drivers draaiden. Asus baseert zijn drivers daar wel op, maar dat doen min of meer alle fabrikanten. Misschien dat Rivatuner meteen de hardware aanspreekt, en niet naar de drivers kijkt (ala powerstrip)
Link naar reactie
Rivatuner kijkt wel naar de drivers. daarom doet ANISO het ook niet in de 29.80 drivers omdat deze op een voor Rivatuner op een onbekende plek staan in de drivers. echter de Asus drivers hij wel mee overweg. de drivers zijn namelijk dusdanig gebaseert op de detenators van nvidia. dat de basis gelijk is en met die basis werkt rivatuner. Ik heb rivatuner met meerdere Asus drivers gebruikt op mijn oude V8200 en dat werkte prima. ik raad aan NIET de 29.42 drivers van nvidia te gebruiken als je alle functies van je Asus V8200 deluxe gebruikt. je mist namelijk een aantal opties met de 29.42 drivers die je nodig heb voor "deluxe" onderdelen van de kaart. Asus is meestal redelijk bij met hun drivers en ik zou op de duitse site van Asus kijken voor de nieuwste drivers.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...