Ga naar inhoud

pc uit, pc aan, geen monitor


Aanbevolen berichten

Willekeurig stopt m'n pc ineens. Na het herstarten blijft de monitor dood. (videotoevoer is er niet). Als ik de pc dan weer uitzet (resetten helpt niet), en weer aan, dan doet de monitor het weer. Dit is elke keer als de pc er ineens mee uitscheidt. Soms gebeurt dit al tijdens het opstarten
Link naar reactie
Voeding ?. 350 watt. warmteprobleem ?. Nee, want hij doet het bv steeds als ik hetzelfde programma wil opstarten. Soms doet hij het al tijdens het opstarten van de pc. Ik heb de snelheid van de processor naar beneden gebracht en heb er nu geen last meer van. Maar ja, daar koop ik geen 2000+ voor !.
Link naar reactie
[quote:1965394bcd="Rumaro"]Hij wordt nu gemiddeld 70 graden. Koeler onbekend. Er heeft al van alles op gezeten, niets hielp. Merk voeding weet ik ook zo gauw niet. Het typische is, dat hij het steeds doet bij hetzelfde programma. EN waarom start die monitor niet meer op ?.[/quote:1965394bcd] Nou nou, dan doe je toch iets verkeerds, want dit is VEEL te warm!! Mijn eigenste 1800+ met een Spire Rock 2000+ koeler wordt maar 45 graden warm. Ik denk dat je de koelblok verkeerd om hebt geplaatst en geen zilver (niet-geleidend) pasta tussen het blok en de cpu hebt zitten.
Link naar reactie
Omdat ik weet, dat elke foutieve handeling fataal is, laat ik zulke dingen steeds door de winkel doen. Ik heb er al een zware koeler op gehad, die aan het mobo bevestigd moest worden, maar zelfs dat hielp niet. Hij geeft ook 12,78V aan. Misschien is m'n mobo niet goed ?. Een Asus 7v333. Raid uitgeschakeld.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
hallo, ik denk niet dat je het snapt, de laatste post dateerd van juni, das paar maanden terug, in de loop van de tijd is het probleem opgelost en wordt er wel ff doorgeluld, maar daarna zakt het topic weg, en komen er weer nieuwe voor in de plaats.. als jij nu telkens die ouwe shit naar boven blijft halen, wordt het straks zo onoverzichtelijk dat je niet meer weet wat nieuw en oud is....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...