Ga naar inhoud

Gf 4 install probleem


Aanbevolen berichten

Na een weekendje weg te zijn geweest start ik mijn pc op en merk ik dat de tv geen beeld ontvangt van de pc. Ik wil onder nview kijken om hem opnieuw op clone te zetten, merk ik opeens dat het tab blad nview niet meer bestaat!!?? Na diverse keren opnieuw te installeren krijg ik het tabblad nview weer terug. Als ik erop klik loopt deze meteen vast, send error report en niets meer. Elke keer als ik nu nieuwe drivers wil installeren zegt windows eerst dat het bestand niet windows xp compatible is. (guru3d zegt van wel) dus "continue anyway". Hij installeert dan wel, maar aan het einde komt de melding "An error occured during the installation of the device" "the data is invalid" met het gevolg dat er dus geen nieuwe driver geinstald wordt. 1. Waarom verandert windoos automatisch dingen die niet goed voor em zijn ???? (geef maar geen antwoord op, ik verbaas me er al sinds 95 over) 2. Wat kan ik nu nog doen om mijn geforce 4 mx aan de praat te krijgen? 3. Moet windoos opnieuw geinstald worden?? (Ik heb alles er al een keer uit gegooit via control panel en een detonator kil) please help
Link naar reactie
BTW de foutmelding die ik bij het aanklikken van het nview tabblad krijg is: "Run a DLL as an App has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience." (de app naam is rundll32.exe) hetzelfde gebeurt ook bij het aanklikken van het tabblad geforce4 mx440
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...