Ga naar inhoud

-= GeForce 4 Topic Deel 19 =-


Aanbevolen berichten

test de FPS eens door middel van fraps. www.fraps.com dat doe ik dadelijk ook. blijkbaar is jou systeem dusdanig veel sneller dan mijne dat jij wel soepel 1200x1600x32 kan spelen met FSAA 4XS en Aniso Level 4 ik speel het nu op 1280x960x32 Aniso level 4 en dat ziet er prima uit. FRAPS resultaten volgen
Link naar reactie
  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
raar programma dat FRAPS op 1600x1200 ANiso level 4 FSAA 4xS haal ik in het dorp waar je begint en het regent (dus maximale GFX belasting) tussen de 6 a 9 FPS als ik 1024x768 speel geen FSAA en geen ANISO haal ik nog maar tussen de 18 en 22 FPS.. maar het draait wel prima.. hoe betrouwbaar is FRAPS?
Link naar reactie
[quote:e0f629ad15="Marcel de Reus"]Ik heb het nog nooit gebruikt en ik ben ook nog in het begindorp heb nog niet echt gespeeld GTA3 is nog niet uit namelijk :D[/quote:e0f629ad15] Kom eens met FRAPS results ipv van zo'n onzinnige nuteloze post waar ik niets aan heb. Kom met results of post niets. [img:e0f629ad15]http://www.livejournal.com/img/mood/growf/dwaggins/angry.gif[/img:e0f629ad15]
Link naar reactie
FRAPS dowloaden en instaleren en morrowind 1 minuut draaien op 1200x1600 FSAA 4xS + Aniso level 4 met FRAPS op de achtergrond kost net zo veel tijd als het lezen en beantwoorden van 1 of 2 posts. en daar heb je schijnbaar wel tijd voor. [img:dc563c150b]http://www.livejournal.com/img/mood/growf/dwaggins/angry.gif[/img:dc563c150b]
Link naar reactie
Ik heb Morrowind met FRAPS gedraaid, maar volgens mij is dat proggie ziek :( Op 1600x1200 haal ik ongeveer 12 FPS en op 1024x786 ongeveer 18 FPS. Dit is dan soms wat lager en soms wat hoger. Op beide resoluties loopt het spel prima dus ik vat de FPS niet helemaal :-? Alleen op 1600x1200 is de muis erg langzaam, niet in het spel zelf maar in de lees en keuze menuus. Op`1920x1440 is de muis wel gewoon snel zonder FSAA en anisio.
Link naar reactie
zelfde resultaat als ik dus. Morrowind is heel erg zwaar de FPS kloppen redelijk, omdat het een RPG/adventure is heb je geen last van de lage FPS; je beweegt toch al redelijk traag in dit spel In een 3D shooter zou dit onaanvaardbar zijn. de muis vertraging treed bij mij ook op als ik FSAA en Aniso gebruik. volgens mij kan je het beste dit spel zonder fsaa en aniso spelen en gewoon de hoogste resolutie pakken die mogelijk is. voor mij 1280x960 en voor jou 1200x1600 1920x1440 zou ik niet doen omdat je dan op 60hz moet spelen ivm je monitor, 1200x1600 is bij mij 72hz. Fraps is verder een redelijk betrouwbaar progje heb ik begrepen
Link naar reactie
Ik heb daar dus echt geen last van. :-? Ik vind het er ook met 60Mhz echt prima uitzien en het speelt ook goed. Maar hoe kan het BTW dat Windhoos XP als het vakje bij beeldscherm: modi verbergen die het scherm niet kan weergeven ook bijvoorbeeld 85Mhz verbergt, terwijl mijn monitor dat wel ondersteund bij 1280x1024 (mijn desktop resolutie)?? Ik ben de CD kwijt, maar heb de juiste drivers van inet geplukt en geïnstaleerd dus daar zal het wel niet aan liggen :-?
Link naar reactie
// Marcel Volgens mij heb jij een oog afwijking dat je niet eens ziet dat 60hz knippert het is nog slecht voor je ook. de ARBO wet heeft 85hz VERPLICHT voor kantoor personeel. omdat lager slecht voor de gezonheid is. met 60hz spelen krijg je vanzelf hoofdpijn. maar als jij het niet ziet met je oog afwijking moet je maar even aan Erik of je ouder vragen of zij die flikkering wel zien.
Link naar reactie
Zal ik vanavond ff doen en idd ik heb een ogg afwijking van -1/-0,5 en een cylindrische afwijking van -6,5/-7 maar dat zal je wel niet bedoelen ;) Ik vraag het wel aan mijn ouders, want Erik woont ongeveer een half uur rijden bij mij vandaan, hij zit gewoon bij mij in de klas. Maar ik meen het serieus BTW, ik speel nu al de heleweek GTA3 op 1920x1440@60Hz en heb dus echt nergens last van. Ook op mijn oude PC speelde ik alles op 60Hz ivm de oude monitor.
Link naar reactie
[url=http://download.microsoft.com/download/DirectX/Install/8.1b/W982KMeXP/EN-US/DirectX%208.1b%20Redist%20Package.EXE]Microsoft Releases DirectX 8.1b today [/url] Geen idee wat er veranderd is en de dx versie in SP1 1060 (voor XP neem ik aan) is al nieuwer en DX9 onderweg. Dit gaan we pas installeren als het noodzakelijk is ;)
Link naar reactie
[quote:217250cdf3="hjs"][url=http://download.microsoft.com/download/DirectX/Install/8.1b/W982KMeXP/EN-US/DirectX%208.1b%20Redist%20Package.EXE]Microsoft Releases DirectX 8.1b today [/url] Geen idee wat er veranderd is en de dx versie in SP1 1060 (voor XP neem ik aan) is al nieuwer en DX9 onderweg. Dit gaan we pas installeren als het noodzakelijk is ;)[/quote:217250cdf3] kan ik deze bij winME gewoon gebruiken?? BTW, die "b" staat toch niet voor beta hé?
Link naar reactie
Ze staan er al een tijdje en ik gebruik ze al een tijdje, maar ik lees nu pas het commentaar op de site van omega zelf ;) [color=darkblue:b90567bc13]The nvidia drivers are now in BETA 2, but this time is an OPEN beta, this mean you can download and try them NOW, so I can make sure what changes should be made and what tweaks are causing problems. WARNING: The drivers are SLOWER in OpenGL than the original ones, but should be faster in D3D, don't E-Mail me to complain, I don't want to hear "I lost 3FPS in Vulpine GL Mark, blah, blah, blah...". Why is this? Because of the increase in detail that has been done in OpenGL, that's why, now ALL your OPENGL games should look very good without the need of ANISOTROPIC FILTERING, which gives a HUGE hit to speed, even FSAA users will benefit from the increase in detail, now games using FSAA should not look "blurry". And for D3D, I have been having problems there, as the drivers won't allow a lower number than "0" for LOD, is either "0" or OFF, "off" gives the detail, but TOO MUCH and the FPS hit is very big, specially for games that use Pixel shaders, like Morrowind, so I decided to leave D3D in the highest detail available (which is "0") and tweak the rest of it for compatibility and speed. Your 3DMARKS will be almost the same with these drivers, but games should work and look better. Any more news I'll let you know... See ya soon! OOPS!!! Forgot to mention where to get the driver for beta testing: www.driverheaven.net [/color:b90567bc13]
Link naar reactie
DX 8.1b, dit staat er bij Guru3d [color=darkred:a12243a18c]KrAzYeTy was browsing the Microsoft website was browsing and found Directx 8.1b Win98, ME, 2K, and XP. Released 25th of June. Weighs in at around 25MB.. For More Information - http://msdn.microsoft.com/directx Version - 8.1b Release Date - 25 Jun 2002 [/color:a12243a18c]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...