Ga naar inhoud

Welke Geforcekaarten geven problemen in MSI K7T266 PRO ver1


Aanbevolen berichten

Hoi Dragon, Da's vreemd. In twee winkels wisten ze me al te waarschuwen voor de combinatie GF4 MX en het genoemde moederbord. Er zou iets mis zijn met de stroomvoorziening op het moederbord en die Geforcekaart heeft daar problemen mee. In ieder geval werkte ie inderdaad niet in m'n PC (hij kwam niet eens tot het BIOS bij opstarten...) gr, Marcel
Link naar reactie
de GeForce 4 ti heeft meer stroom nodig als een GeForce 4 MX dus dan zal die het wel helemaal niet doen. moet je aan die winkeliers maar is vragen of dat zo is. anders zou je namelijk een GeForce 4 ti 4200 kunnen kopen. ALs de GeForce 4 geen optie is voor jou moederbord zou ik voor een Radeon 8500 gaan. dat is ook een goeie kaart.
Link naar reactie
Volgens mij heeft Slashhead een GF4 in een MSI K7T266 Pro2 gehad, en die presteerde heel erg matig, ook met een GF3. Maar dat is de KT266A versie, en die jij bedoeld is de KT266 versie. Alleen weet ik niet of ze grote aanpassingen aan de layout gedaan hebben, maar ik denk het niet.
Link naar reactie
[quote:a0f6132449="BA"]Volgens mij heeft Slashhead een GF4 in een MSI K7T266 Pro2 gehad, en die presteerde heel erg matig, ook met een GF3. Maar dat is de KT266A versie, en die jij bedoeld is de KT266 versie. Alleen weet ik niet of ze grote aanpassingen aan de layout gedaan hebben, maar ik denk het niet.[/quote:a0f6132449] Dan zou die videokaart het toch zeker niet beter kunnen doen op de KT266? Tenminste ik neem aan dat eventueele problemen met de KT266 juist toen zijn weggewerkt. Als de kaart bij Slashead *** presteerd op dat bord met de KT266a, dan is het met de KT266 waarschijnlijk toch even slecht dan wel niet slechter?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...