Ga naar inhoud

welke videokaart


Aanbevolen berichten

Ik zou je de Geforce4 ti serie aanraden, met zo'n systeem is zo'n kaart wel op z'n plaats en dan zit je weer een tijdje goed. Denk maar eens aan een leuke Geforce4 ti4400 kaart van Leadtek, die presteren goed en zijn niet al te duur! Wat heb je eigenlijk te besteden? Voor de laagste prijzen kijk je op: www.tweakers.net/pricewatch
Link naar reactie
Ik zou zeggen ga voor de GF4 ti4200, deze kaarten hebben een hele gunstge prijs/kwaliteits verhouding en zijn er in twee smaken 64MB en 128MB. Leadtek is idd een goed merk dat betrouwbare kaarten maakt en hun GF4 ti4200 128MB is zo rond de 250 euro. De 64MB versies liggen veel lager zo rond de 190 euro, maar deze zijn in het nadeel tov de 128MB als je graag op hoge resoluties speel met FSAA (Full Screen Anti Aliasing) en anisio aan.
Link naar reactie
[quote:ab697f57da="frapo"]wat betreft adventures is het op dit ogenblik stil,zit eigenlijk te wachten op broken sword 3,maar het blijft afwachten,als ie al gaat uitkomen.wat mijn budget betreft,het maakt niet uit,als het maar kwaliteit is.[/quote:ab697f57da] nogmaals: ik zou voor de GF4 ti4400 gaan, omdat hij niet veel duurder is dan de GF4 ti4200 en wel veel hogere frequentie's heeft! en idd is een GF4 ti4600 zonde van het geld!
Link naar reactie
[quote:5c3577f30d="frapo"]wat betreft adventures is het op dit ogenblik stil,zit eigenlijk te wachten op broken sword 3,maar het blijft afwachten,als ie al gaat uitkomen.wat mijn budget betreft,het maakt niet uit,als het maar kwaliteit is.[/quote:5c3577f30d] Ik zou dan voor de GeForce 4 ti 4200 128mb gaan. dat is een kaart voor onder de 275 Euro en is eigenlijk al veel te snel voor adventures, maar je weet maar nooit wat voor adventures er in 2003 uitkomen. De GeForce 4 ti 4400 en 4600 zou ik links laten liggen. die zijn veel te duur voor iemand die alleen af en toe een adventure speelt. eigenlijk is een ti4200 al overbodig. maar omdat je budget niet krap is zou ik die wel nemen,.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...