Ga naar inhoud

Direct X + OpenGL prob.


Aanbevolen berichten

Mijn pc: -Windows 2000 Proffesional -Detonator 29.40 (+NV Refresh Rate Tool) -Asus Gef. 2 GTS Deluxe (V7700 Deluxe) -MSI K7T Turbo 2 -Amd XP 1800+ niet overgeclocked -128mb pc100 + 256mb pc133 -Creative SB Live player (1e in de live serie geloof ik) Mijn probleem: Voorbeeld: Diablo 2 + LOD. Na de installatie deed hij de video test en zette hem op Direct 3D, toen ik het toen speelde hing ie na een kwartier ongeveer, misschien eerder. Vervolgens zette ik hem op Direct Draw, toen liep ie niet meer vast en kon ik goed spelen. Voorbeeld: Quake III Arena. Na een lange tijd Q3A gespeeld te hebben starte mijn computer spontaan opnieuw op, als ik het een kortere tijd speel, doet hij het gewoon. Iemand een oplossing? -Herc
Link naar reactie
[quote:c95d79135c="Hercul3s"]Hmm, echt? Als ik win2k over mijn oude win2k installeer, behoud ik dan al mijn settings en helpt het dan?[/quote:c95d79135c] Dat is het hem juist. Je moet een zogenaamde 'schone installatie' doen. Je instellingen en programma's moet je dan opnieuw instellen/installeren maar dan doet hij het wel. Btw, met een schone installatie bedoel ik dus niet er overheen zetten maar vanaf het begin beginnen: formatteren; Windows installeren; nieuwste drivers installeren; dan pas de programma's. -> dat doe ik elke maand misschien wel 2 keer! Succes!!!
Link naar reactie
[quote:49a2268e8b="Marcel de Reus"][quote:49a2268e8b="Black Shadow"] -> dat doe ik elke maand misschien wel 2 keer! [/quote:49a2268e8b] Zou je dan niet gewoon een image maken ;)[/quote:49a2268e8b] Nee, want ik ben altijd te laat. En trouwens, er zitten altijd wel andere fouten in Windows bij mij, dus... :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...