Ga naar inhoud

Hoe sluit ik mijn pc-dvdspeler via tv-out aan op mijn tv!!!


Aanbevolen berichten

Dag mensen, Ik ben dan geen digibeet, maar nu ik net allemaal nieuwe spullen heb aangeschaft.. Een video kaart van Geforce, ofwel een geforce 2 MX400 (geloof ik) en ik mijn DVD speler door wil linken naar mijn TV, raak ik toch een beetje in de knoop. Ik heb al bij de step by step guide gekeken.. Maar daar snap ik nix van :cry: , dus als iemand het mij zo simpel mogelijk uit kan leggen ben ik zeer danbaar3 en heel :D Greetz, Tjeetje
Link naar reactie
Hoi Ten eerste sluit je je Dvd speler niet aan op je Tv. Je verbindt je videokaart in je computer(mits die een Tv out heeft)met een kabel met je Tv. Dan heb je nog een programma nodig om Dvd's af te spelen,zoals powerDvd,of een programma wat bij de videokaart zat. en eventueel een programma zoals Tvtool om snel te switchen tussen tv en monitor. Ik vindt trouwens het makkelijkste om de videokaart met een av stekker(japanse pluggen heten die geloof ik)met de tv te verbinden,scartkabels vindt ik wat moeilijk werken. henk :)
Link naar reactie
[quote:a934867b59="faasse"]Ik vindt trouwens het makkelijkste om de videokaart met een av stekker(japanse pluggen heten die geloof ik)met de tv te verbinden,scartkabels vindt ik wat moeilijk werken. henk :)[/quote:a934867b59] Scart is juist makkelijk, alles in 1, geluid 2x en video 1x
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...