Ga naar inhoud

Welke videokaart met goeie TV-Out


Aanbevolen berichten

[quote:725d18f88d="BA"]Ik denk eigenlijk dat die niet zo heel veel verschil meer maken. Tov de GF3/4 is de R8500 absoluut de king qua TV-out, maar zoals ik eerder al zei, die van de GF4 is verbeterd. Die hebben nu ook beeldvullend beeld op twee lijnen na, net als bij ATI, en kunnen ook naar 1024x768. (FYI: ik heb zelf een R8500 dus ben wel bekend met die TV-out)[/quote:725d18f88d] Ok, dat zal dan wel. Ik heb van Slashhead toch iets anders gehoort, maarja. Trouwens, de GF4 is de beste op gamesgebied->schaf ik binnekort ook aan :D Als ik geld heb :cry:
Link naar reactie
[quote:d051206f1b="BA"]Ik denk eigenlijk dat die niet zo heel veel verschil meer maken. Tov de GF3/4 is de R8500 absoluut de king qua TV-out, maar zoals ik eerder al zei, die van de GF4 is verbeterd. Die hebben nu ook beeldvullend beeld op twee lijnen na, net als bij ATI, en kunnen ook naar 1024x768. (FYI: ik heb zelf een R8500 dus ben wel bekend met die TV-out)[/quote:d051206f1b] Hoe weet je dat van die GF 4 dan?
Link naar reactie
Van Slashhead weet ik juist dat de TV out van de GF4 ook heel goed is, vergeleken met de GF2/3 :) Net als de 2D beeldkwaliteit, die hebben ze met de GF4 ook een heel stuk opgeschroefd tov de GF 2/3. Uiteraard is het wel zo dat je tegenwoordig bijna net zo goed een stand-alone DVD speler kopen als je perfecte DVD kwaliteit wilt, die zijn ook niet zo heel duur meer. Of Matrox kopen, maar die hebben weer een slechte 3D.
Link naar reactie
BA heeft gelijk de TVout is met de GF4 gewoon sterk verbeterd. Ik heb een ti4400 en ff TV kabels van een vriendje geleend en het zag er prima uit. Het is dat ik eigenlijk helemaal geen TVout nodig heb anders had ik wel ff zo'n setje gekocht. Want het probleem is dat een film op mijn computerscherm veel mooier is aangezien ik echt een klein *** tv'tje heb :( Waarom denk je BTW dat ze een GF4 MX gaan maken als de TVout en 2D nog steeds ruk zou zijn?? Aangezien de evendure GF3 sneller is zou de GF4 MX dus nooit verkocht worden, maar hij wordt huist heel veel verkocht (vooral in OEMs) omdat het een leuke kaart is voor de HTK gamer en bovendien ook aantrekkelijk is voor de non-gamers door de verbeterde 2D en TV-out.
Link naar reactie
Ja maar ik ga geen een of ander tooltje nog 's aanschaffen, als ik betaal voor een TV-out om het goed te laten werken ? Tja, da's geheel mijn mening maar Nvidia heeft out of the box, gewoon op TV-out gebied een steek, zeg maar gerust giga-steek laten vallen. Die denken zeker dat ik naar een camping-TV'tje loop te kijken lol :lol: Nee, ik heb meer gehoord over de Radeon die dit wel tot in de puntjes hebben opgelost. Daarom: mensen, mijn Gforce 2 Mx 400 is te koop, 64 Mb, type NV11 En dan ga ik zo'n Radeon (gewone) kopen !! Want Nvidia ook al Gforce 4 durf ik niet meer aan. Qua TV-out geeft de Gforce 2 wel goed beeld maar een geklooi met de drivers om die zwarte balken weg te krijgen. Omdat ik niet meer weet hoe ik het gedaan heb blijf ik op 23.11 drivers draaien. Nog 1 vraag: wordt de overall-performance van een PC verbetert als je een betere /snellere videokaart erin propt ? groetjes, Aswin
Link naar reactie
[quote:4b537a7762] Nog 1 vraag: wordt de overall-performance van een PC verbetert als je een betere /snellere videokaart erin propt ? [/quote:4b537a7762] Alleen tijdens spellen, verder niet. Verder zal je 2D op de desktop wel een stuk beter zijn met een R8500 oid als bij een GF2MX.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...