Ga naar inhoud

Probleem geforce 4 naar tv


Aanbevolen berichten

[quote:49543eaa84="phantomtwister"]de persoon heeft me kunnen helpen, hans ofzo Heb een nieuwe driver geinstalleerd 28.84 zodat ik nview had. En dan gewoon tv scherm als hoofdscherm kiezen. Bij m'n vorige pc en kaart moest ik dat niet doen. Maar allé we kunnen filmpjes bekijken ! allemaal bedankt voor de reakties !![/quote:49543eaa84]Hans ? Volgens mij had je gewoon Mark aan de lijn :) Effe voor de duidelijkheid: ik was diegene die je aan de lijn had ;)
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:64c7f01d6e="VTec"][quote:64c7f01d6e="phantomtwister"]ik belde uit Belgie, vanuit Brugge. Waar de nederlanders toch nie goe voor zijn hé :lol: grapje hoor ! bye[/quote:64c7f01d6e]O, ik meende een lokaal nummer te zien in de display :) Foutje bedankt ;)[/quote:64c7f01d6e] Kan merken dat je al op vakantie bent met je gedachte
Link naar reactie
[quote:ed20993de9="hjs"][quote:ed20993de9="VTec"][quote:ed20993de9="phantomtwister"]ik belde uit Belgie, vanuit Brugge. Waar de nederlanders toch nie goe voor zijn hé :lol: grapje hoor ! bye[/quote:ed20993de9]O, ik meende een lokaal nummer te zien in de display :) Foutje bedankt ;)[/quote:ed20993de9] Kan merken dat je al op vakantie bent met je gedachte[/quote:ed20993de9]Echt wel :) Aan het strand, mooie vrouwen om me heen. Kratje pils naast me. Laptop op de schoot. Zonnebril op. Op de scooter door de bergen. Dak v/d auto open. Mmm, volgens mij sla ik nu een beetje door ;)
Link naar reactie
[quote:c057f8bab9="hjs"]Even voor de duidelijkheid. Mooie vrouwen lopen altijd hard weg voor je. in zeeland zijn geen bergen jij lust geen bier en een laptop vouw je niet om je schoot, daar gaan ze stuk van.[/quote:c057f8bab9]Die van de laptop was een typo ;) Maar voor de rest heb je wel gelijk :) Daarom zijn wij ook lotgenoten, toch ? :D
Link naar reactie
[quote:b58e2e9590="VTec"][quote:b58e2e9590="hjs"]Even voor de duidelijkheid. Mooie vrouwen lopen altijd hard weg voor je. in zeeland zijn geen bergen jij lust geen bier en een laptop vouw je niet om je schoot, daar gaan ze stuk van.[/quote:b58e2e9590]Die van de laptop was een typo ;) Maar voor de rest heb je wel gelijk :) Daarom zijn wij ook lotgenoten, toch ? :D[/quote:b58e2e9590] Dat is wel waar, soort zoekt soort. (ze zullen nu wel nieuwsgierig worden hoe het mogelijk is dat we toch met iemand samenwonen \ getrouwd zijn)
Link naar reactie
[quote:3d57b07513="hjs"][quote:3d57b07513="VTec"][quote:3d57b07513="hjs"]Even voor de duidelijkheid. Mooie vrouwen lopen altijd hard weg voor je. in zeeland zijn geen bergen jij lust geen bier en een laptop vouw je niet om je schoot, daar gaan ze stuk van.[/quote:3d57b07513]Die van de laptop was een typo ;) Maar voor de rest heb je wel gelijk :) Daarom zijn wij ook lotgenoten, toch ? :D[/quote:3d57b07513] (ze zullen nu wel nieuwsgierig worden hoe het mogelijk is dat we toch met iemand samenwonen \ getrouwd zijn)[/quote:3d57b07513]Tja, dat is een vraag waar ik ook al een tijdje mee loop ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...