Ga naar inhoud

Nieuw TFT monitor


Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een TFT monitor. Ik wil graag er een hebben die nartuurlijk zeer goed is maar ook in mijn budget komt. 350 EUR is wat ik wil uitgeven. Op de pc waar hij komt te staan is voornamelijk bedoeld voor Games en DVD. Als iemand mij tips kan geven ,welke monitor het beste is of waar ik op moet letten bij het aanschaffen van zo'n ding, zou dat heel handig zijn. Ik heb tevens een Hercules Prophet3D Titanium Geforce 2 64 DDR videokaart indien dit belangrijk is om te weten.
Link naar reactie
Hercules zelf heeft de Prophetview. Als er een scherm geschikt is voor gamen, lijkt het mij deze. Je kunt hem bij Alternate al voor euro 539,-- krijgen. Verder is Iiyama altijd wel okee. Maar voor gamen en DVD kun je -denk ik- toch het beste een analoog scherm kopen, de dot-pitch van een TFT ligt nog altijd ver achter op analoge schermen. Voor dat bedrag wat jij uit wilt geven kun je een hele mooie 19" (of zelfs 21") kopen.
Link naar reactie
bekijk ook eens de inhoud van deze topic link : [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=59286[/url] Voor mij voorlopig geen tft scherm ik heb liever een 22" crt scherm. redenen voor geen tft : lage resolutie meestal 1024X768 slechte refreshrate en niet echt scherpbeeld.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...