Ga naar inhoud

?? AGP ?? kan ik iedere nieuwe videokaart in mijn pc prikken


Aanbevolen berichten

Intel kon hun eigen PIII 1133 MHz CPU's niet eens stabiel houden, dus die hebben ze terug genomen. De Celly 1100 is bijna dezelfde core, maar door zijn mindere cache red die het net wel. Maar je moet daar dus ook geen wonderen verwachten. Met een Tualatin celly is 1400 - 1500 Mhz zeker mogelijk :)
Link naar reactie
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Dat weet ik en het klinkt ook erg aantrekkelijk. Maar dan moet ik een nieuw mobo hebben en die moet dan ook nog mATX zijn. Dan kan ik er net zo goed een Duron 1200 ingooien met nieuw mobo. Dan ben ik nog goedkoper uit. Maar goed, dat is dus helemaal niet de insteek, ik wil deze een beetje up to date krijgen en over een jaar een hele nieuwe kopen als ik dan het geld heb. Ik ben bijna 18 dus dan zit je nog wel eens met geldproblemen hè :P Misschien als ik de zomer veel werk lukt het wel.
Link naar reactie
[quote:299f57bcf7="Muse"]En hoe zit het met de Ti200 van Sparkle. Die is €162 (edit: hij is maar 162 niet 169 wat ik eerst zei :oops: ) en daar zit ook gelijk een TV-Out op, en dat lijkt me ook wel mooi eigenlijk. "Ervaring met Sparkle, laat het dan hier weten" :P[/quote:299f57bcf7] Ik heb geen ervaring met Sparkle, maar de SLASHHEAD wel, en volgens mij was hij er niet zo over te spreken. 162 Euro voor een B-merk vind ik duur. ik kan al aan een CLub-3d GeForce 3 ti 200 komen voor 135 Euro. en die is nog beter ook. maar ja, jij wil perse in de buurt kopen.
Link naar reactie
Ik heb nu een Club3D GF3 ti200 gezien voor 129, inderdaad met TV-Out maar dit is niet zo standaard hoor bij de ti200, bij asus betaal je dan dik over de 200 euro. Dat scheelt toch wel veel, en als ik er dan gelijk een harddisk bij doe worden de verzendkosten ook weer draaglijker (€10 :o ) Misschien volgende week toch maar bestellen. En anders toch maar na de vakantie, want over twee weken ga ik voor 7 weken naar Zeeland om vakantie te vieren en geld te verdienen. Ik ga er nog even over nadenken. In ieder geval bedankt voor de reacties. :D
Link naar reactie
Mijn GF4 kocht ik 1,5 maand geleden voor 380 euro nu is er al een luxere Vivo versie voor maar ~325 euro, maar CPU dalen ook erg hard. Ik heb nog bijna 300 euro betaald voor mijn 2000+, nu zijn ze nog maar (na 1,5 maand) zo rond de 175 euro. En ik dacht dat ding nog wel voor 100 euro te kunnen verkopen in mei volgend jaar :(
Link naar reactie
[quote:2d2cc903aa]Hier nog een mooi overzichtje van de snelheid http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/vgacharts-05.html wat opvalt is dat de 128mb versie van de Ti 200 zo goed als geen extra snelheid bied tenopzichte van de 64mb versie[/quote:2d2cc903aa] Toch vind ik dat mijn TNT2 het nog lang niet zo slecht doet met z'n score van 1692. Misschien voor mij idd ook tijd voor een nieuwe videokaart (alhoewel ik heb zitten denken aan een compleet nieuw systeem). Iemand een idee wat voor mijn Celeron 2 800Mhz met 192MB RAM goed zou zijn, ik speel veel spellen maar ook de 2D moet goed zijn.
Link naar reactie
Eeen nieuw systeem is natuurlijk de beste optie voor jou, maar ook het duurst. Ik zou als je veel games speelt en 2D belangrijk vind voor een GeForce 4 ti 4200 128mb gaan. misschien wel Overkill voor je systeem maar je kan hem wel goed meenemen naar een nieuw systeem. 2e optie is dan een Radeon 8500 ook een goeie game kaart en ook goed in 2D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...