Ga naar inhoud

?? AGP ?? kan ik iedere nieuwe videokaart in mijn pc prikken


Aanbevolen berichten

Yep, Ik draai ook alles op 1024 x 768. Draait best, alle games. Enne je moet wel opp het merk letten van de kaart, sommige zijn een stuk duurder. Creative heeft bijvoorbeeld goeie kaarten maar zijn ook vrij prijzig. Leadtek en chaintech zijn ook okay. Nou jah ik weet er voor de rest ook niet veel van.. laterss Sander
Link naar reactie
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:7b99994a2a="Red Dragon"]ach dan speel je het op 1024x768.. dan doet ie het vast wel. ik speel alle games op 1024x768x32 met me ti 4400. nooit een reso hoger. kan ik temisnte lekker ANISO aanzetten :)[/quote:7b99994a2a] Waarom? Ik speel alle games op 1920x1440 (MOHAA op 1600x1200 want die kan niet hoger) met Aniso level 4 en FSAA 4xS en dat draait perfect :D Alleen is de muis bij Morrowind tijdens de dode momenten, zoals in menus ed erg langzaam, weet jij waar dat aan ligt? (lagere res ed helpt niet :( ). En op je laatste bericht: Hou wel in de gaten dat Creative 3Dlabs heeft opgekocht en een gamekaart met de P10 chipset gaat maken, waar ik veel van verwacht.
Link naar reactie
op mijn computer kan ik zo'n hoge reso niet spelen. zeker niet met Aniso level 4 en fass 4xS. ik denk dat jij een magiosche pc heb dat dat wel kan. bij mij is dat onmogelijk. ook bij MOhaa Mohaa speel ik 1024x768 aniso level 8 en dat loopt wel. zo speel ik bijna alle games Ut2003 (niet de Demo maar het hele spel build 927) speel ik zonder aniso op 1204x768 want anders trekt ie het niet. Het is onmogelijk zoals jij speelt/ draai 3dmark2001se maar isk op 1200x1600 fsaa 4xS en Aniso level 4 en geef je score dan maar eens. wat creative betreft. ik heb het hier over de GeForce kaarten van hun en niet over 3dlabs kaarten. dus ik snap niet helemaal waar je over praat.
Link naar reactie
[quote:ae8d88e33a="Red Dragon"]Leadtek, gainward, Abit, chaintech, asus en Msi maken leuke kaarten maar Creative kan beter geluidkaarten maken want hun videokaarten zijn prul, en nog veel te duur ook.[/quote:ae8d88e33a] Creative maakt volgens mij zijn kaarten helemaal niet zelf, ik had begrepen dat ze de kaarten van MSI gebruikten. Ik weet alleen niet meer waar ik dat gelezen heb. Aangezien MSI wel goede kaarten maakt moeten die creative kaarten ook wel goed zijn, op GoT hoor je anders weinig slechte dingen over de kaarten van Creative.
Link naar reactie
Nou, ik heb anders een GF2 van creative, die kan van mij qua 2D beeld etc zo wel op de hoop. En 3Dlabs maakt nog gewoon steeds kaarten onder hun eigen naam hoor. De P10 wordt op dit moment is voor de highend OpenGL kaarten gebruikt, de nieuwe VPN WildCat serie. Ergens daarna zullen we pas gamekaarten gaan zien, en die worden door creative uitgebracht. Creative heeft gewoon een groot aandelen pakket gekocht, maar 3Dlabs brengt dus ook nog zelf producten uit.
Link naar reactie
Ik heb zelf niet zulke positieve verhalen gehoord over Creative. het klopt dat ze hun kaarten door anderen laten maken MSI. en MSI kaarten zijn wel ok. maar volgens mij laten ze niet alles door MSI maken. de GeForce 3 lijn iig wel. Hun kaarten zijn iig te duur voor wat ze bieden. zijn er op GOT dan zoveel mensen die een creative GeForce hebben? ik heb een Creative Audigy en daar ben ik wel erg over te spreken.
Link naar reactie
volgens mij wel, als je de search gebruikt, komen er aardig er aardig wat topics naar boven. Maar ik had het inderdaad over de GF3 lijn in dit geval. Die zijn dus wel van MSI, had ik het toch goed onthouden. Ik wil zelf ook een GF3 ti200 aanschaffen, ik weet alleen nog niet welk merk, ik zat te denken aan de ASUS, die is wel €178, maar ik hoor er niets verkeerds over en het is lekker dichtbij op te halen. En ik verkies hem boven de GF2 ti vanwege de DirectX8 functies :D
Link naar reactie
gelijk heb je. een GeForce 3 ti 200 is een prima kaart. alleen 178 Euro vind ik duur. je kan al een GeForce 3 ti 200 voor 135 Euro kopen tegenwoordig. 178Euro is gewoon te duur. voor 200 Euro heb je al een GeForce 4 ti 4200 64mb. Asus is wel goed maar te duur voor wat het bied. ik zou eerst verder rondkijken als ik jou was.
Link naar reactie
Dat weet ik, maar van de Asus weet ik wel zeker dat er 4ns geheugen op zit en aangezien ik ook een snellere proc wil hebben, is dat natuurlijk wel leuk met overklokken :D Van andere merken zit er ook nog wel eens langzamer geheugen op, bij die goedkopere kaarten vooral. Ik ben ook nog aan het kijken naar de Leadtek vanwege de goede 2d filters. Die is ook iets goedkoper, al scheelt dat maar 10 euro.
Link naar reactie
Leadtek is idd een heel goed merk en als je het geld hebt ga dan idd voor het zekere en neem en Leadtek of Asus. Maar dan zou je misschien ook zoals Draakje al zei naar een GF4 ti4200 64MB kunnen kijken. Deze zijn ook maar 200 euro en de 128MB versies van Leadtek ongeveer 250 euro.
Link naar reactie
[quote:956356ecf2="Muse"]Dat weet ik, maar van de Asus weet ik wel zeker dat er 4ns geheugen op zit en aangezien ik ook een snellere proc wil hebben, is dat natuurlijk wel leuk met overklokken :D Van andere merken zit er ook nog wel eens langzamer geheugen op, bij die goedkopere kaarten vooral. Ik ben ook nog aan het kijken naar de Leadtek vanwege de goede 2d filters. Die is ook iets goedkoper, al scheelt dat maar 10 euro.[/quote:956356ecf2] Wat is je Budget dan? en in wat voor pc ga je hem drukken? Ik prefereer Leadtek boven een Asus. ik spreek uit ervaring, mijn vorige kaart was een Asus V8200 (GeForce 3 "classic). nu heb ik een Leadtek Zeker als de Leadtek GF3 ti 200 goedkoper is zou ik die helemaal nemen.
Link naar reactie
Mijn systeem, zie sig :) En als ik een nieuwe proc krijg wordt dat zoiezo een s370 proc, omdat ik hier geen nieuw mobo in wil gooien. Het liefst wil ik dan een P3 1000, maar nieuw is die bijna niet meer te krijgen of aardig aan de prijs. [edit] En ik kan geen tualatin kwijt [edit] Mijn max budget is toch wel ongeveer 180 euro. Meer wil ik zeker niet uitgeven en liefst natuurlijk minder. Ik ben nu op zoek naar een Leadtek ti200 die ik het liefst hier in de buurt kan krijgen zodat ik hem zelf op kan halen. Scheelt weer verzendkosten en je hebt dan geen gezeur met betalingen.
Link naar reactie
Dat zou ook kunnen, maar kan niet hardwarematig overklokken, dat is et nadeel van die aldi-pc. Ik gebruik CPUFSB hiervoor. Op het moment draait mijn pc weer ff standaard, ook omdat ik maar weinig verschil merk (net iets meer dan 100 3dmarks). Maar ik heb dus graag een P3 omdat die op standaard snelheid ook behoorlijk goed presteert. Maar ik ga ook gewoon kijken waar ik aan kan komen, dit bepaalt natuurlijk wel grotendeels mijn keuze. Uiteraard heb ik pc133 geheugen. Het loopt in ieder geval stabiel op 147Mhz FSB, hogere stap is 152 en dan bevriest mijn beeld gelijk. Op beide modules (1x 128MB Siemens en 1x 256MB Kingston) zitten trouwens Infineon chips, dus die willen wel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...