Ga naar inhoud

?? AGP ?? kan ik iedere nieuwe videokaart in mijn pc prikken


Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
uhmm, misschien niet helemaal gepast om deze thread weer door te borduren op mijn vraag, maar ik zit er inderdaad ook over na te denken om een andere AGP videokaart erin te drukken.. wat zou lekker draaien en goed passen op dit systeem: Sis730s mobo duron 800 mhz cpu 512 mb Sdram.. thanx...
Link naar reactie
was ik inderdaad vergeten te vermelden jah ik speel verdomd veel gamez, soms teveel :oops: dus ik moet echt een goeie kaart hebben voor het gamen jah nee, maar de prijs is niet zon probleem, alleen ik wil een goeie videokaart erbij in hebben zit nu nog een onboard Sis 32mb kaartje in, en bij gta3 kan die het soms niet helemaal bijlopen... maar ik had daar al naar gekeken, maar bij een online shop staat bij die kaart het volgende: GEFORCE 3 ti 200 128 mb DDR AGP 4x. maar ik heb SDram geheugen hoe zit het dan met die DDR wat bij die vidkaart staat dan???
Link naar reactie
ben ik idd met BA eens. als je een verwoed gamer bent zou ik een nieuwe CPU + DDR geheugen kopen en een GeForce 4 ti als je alleen een videokaart wilt dan zou ik de GeForce 3 ti 200 nemen. 64mb is voldoende op die kaart. 128mb op die kaart levert geen snelheids winst. dus een GF3 ti 200 met 64mb is net zo snel.
Link naar reactie
[quote:8d359a35a0="X-TREMiST"]eerlijk gezegt denk ik dat zelfs die ti200 nog overkill is. Wat voor jou systeem een hele goede kaart is denk ik toch de GF2 ti, toch ook wel redelijk in snelheid. Of als je echt snel wilt toch die hele PC upgraden.[/quote:8d359a35a0] Ik vind dat het woord "[i:8d359a35a0]Overkill[/i:8d359a35a0]" nogal snel geroepen word. een 800mhz Duron is zo slecht nog niet. en zeker met een GeForce 3 ti 200 een leuk systeem. de GeForce 3 ti 200 is naar mijn mening WEL geschikt voor dit systeem. ook al is dat dan het snelste component in de pc. door de GeForce 3 ti 200 kan hij namelijk ook genieten van de extra features die DirectX 8 games bieden en dat wil je als echte gamer echt niet missen. een GeForce 2 ti raad ik dan ook erg af. deze heeft geen DirectX 8 featurs. wat echt een must is voor de games die er aan komen en er al zijn. [b:8d359a35a0]Oftewel ga voor de GeForce 3 ti 200[/b:8d359a35a0] Hier nog een mooi overzichtje van de snelheid http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/vgacharts-05.html wat opvalt is dat de 128mb versie van de Ti 200 zo goed als geen extra snelheid bied tenopzichte van de 64mb versie
Link naar reactie
[quote:7c7bb5e409="Red Dragon"][quote:7c7bb5e409="X-TREMiST"]eerlijk gezegt denk ik dat zelfs die ti200 nog overkill is. Wat voor jou systeem een hele goede kaart is denk ik toch de GF2 ti, toch ook wel redelijk in snelheid. Of als je echt snel wilt toch die hele PC upgraden.[/quote:7c7bb5e409] Ik vind dat het woord "[i:7c7bb5e409]Overkill[/i:7c7bb5e409]" nogal snel geroepen word. een 800mhz Duron is zo slecht nog niet. en zeker met een GeForce 3 ti 200 een leuk systeem. de GeForce 3 ti 200 is naar mijn mening WEL geschikt voor dit systeem. ook al is dat dan het snelste component in de pc. door de GeForce 3 ti 200 kan hij namelijk ook genieten van de extra features die DirectX 8 games bieden en dat wil je als echte gamer echt niet missen. een GeForce 2 ti raad ik dan ook erg af. deze heeft geen DirectX 8 featurs. wat echt een must is voor de games die er aan komen en er al zijn. [b:7c7bb5e409]Oftewel ga voor de GeForce 3 ti 200[/b:7c7bb5e409] Hier nog een mooi overzichtje van de snelheid http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/vgacharts-05.html wat opvalt is dat de 128mb versie van de Ti 200 zo goed als geen extra snelheid bied tenopzichte van de 64mb versie[/quote:7c7bb5e409] oke ik geef je gelijk over die features, maar ga dan voor een GF4 Ti. Maar et is toch zonde als die kaart zijn volledige snelheid niet kan benutten? Want dat zal ie zeker niet doen. Ik had eerst een celeron 900@1200/512 Sdram/Ti200 combo (verschilt niet zoveel van een 800 duron, denk ik) en toch haperde de boel flink bij een aantal nieuwere spellen. kortom, doe ook een amd xp upgrade en een ti4200 (of als je geld genoeg hebt een ti4400 of 4600), als je de volledige snelheid wilt gaan benutten. suc6 met je keuze
Link naar reactie
idd, ik zit er ook meer overnatedenken om er een athlon XP op te prikken, maar jah, het geld groeit ook niet bij mij in de tuin, :lol: ,dus wou ik gewoon eens kijken wat jullie mij aanraden, maar als ik eenmaal begin met upgraden moet de rest ook natuurlijk, dan maar meteen goed, ik kan het toch ook wel in stappen doen, eerst andere cpu, dan beter videokaartje, een athlon past wel op dit mobo, allleen ddr ram weer niet.. :( nou jah, dan ook maar een andere mobotje erin drukken... zucht, gaat al mn zuur verdiende geld!!! thanx for the reacties!!!
Link naar reactie
Hoi, Ik heb zelf die GeForce 3 Ti200 128 DDR in combinatie met een Athlon 1200. Maar ik heb SDram en in combinatie met mijn processor haal ik dus nog niet alles uit die GeForce. Ik wil zelf ooit nog eens overstappen naar een XP 1600 mhz met DDR. Ik zou dus ook gaan voor die Ti200 64 of 128 en dan of eerst nieuwe processor of eerst nieu mobordje. Op mijn systeem heb ik met een spel als MOHAA een fps tusse de 60 en de 80. Soms ook wel lager maar ook wel hoger, en MOHAA is een redelijk zware game. Die kaart is dus voor de komend tijd goed, en je kunt hem voor nog geen 200 euro kopen. Moet je gewoon tweakers.net in de gaten houden voor goede prijs (pricewatch). Suc6!! Sander
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...