Ga naar inhoud

Gbyte R8500 en GTA III


Aanbevolen berichten

misschien iets in de geest van Vsync die beperkt je frames nl ook, btw heb ff op die site gekeken en daar zeggen ze dat die perse op 16bit moet draaien , beetje vaag, MOHAA loopt op mijn syteempje trouwens prima, ik dacht dat MOHAA zwaarder was dan GTA III maar dat kan aan mij liggen, anyway bedankt voor je reactie en als je noch tips hebt , graag ff hiero plaatsen. GRTZ
Link naar reactie
This issue affects RADEON 8500 products when using CATALYST 02.1 drivers under Windows 98, ME, 2000, and XP. When running Grand Theft Auto III, the display will show a thick "fog" effect which renders the game unplayable. hier is de link: http://www.ati.com/support/infobase/4046.html (gejat van GoT ;) )
Link naar reactie
[quote:3bbae49e91="hjs"]This issue affects RADEON 8500 products when using CATALYST 02.1 drivers under Windows 98, ME, 2000, and XP. When running Grand Theft Auto III, the display will show a thick "fog" effect which renders the game unplayable. hier is de link: http://www.ati.com/support/infobase/4046.html (gejat van GoT ;) )[/quote:3bbae49e91] [size=18:3bbae49e91][color=red:3bbae49e91]THNX hjs[/color:3bbae49e91][/size:3bbae49e91]
Link naar reactie
Ik had last van 'flikkerende' textures bij DukeNukemMP nadat ik zowel de patch voor het spel als de Catalyst drivers had ge-installeerd. Het flikkeren was alleen in Direct3D aanwezig, maar niet als ik voor OpenGl koos, maar het spel was dan wel 'trager' dan ervoor :( Ik heb nu dus eerst die minipatch geprobeerd en toen liep het spel weer als eerst .... Dus als je de Catalyst-drivers gebruikt zeker proberen !
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...