Ga naar inhoud

Hercules Prophetview 720


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een Hercules Prophetview 15" TFT-scherm gekocht. Hij doet het perfect en het beeld is bijzonder scherp. De laatste paar dagen heb ik echter een opmerkelijk probleem. Ik krijg horizontale lijnen die zich van beneden naar boven begeven. Het lijkt wel op een soort storing van apparaten die in de nabijheid staan. Echter, hoe ik ook probeer, de lijnen gaan niet weg. Het vreemde is dat soms de lijnen verdwijnen en dan na een minuut of 10 weer terugkeren. Geachte vakantieman; wat kan dit zijn? Weet iemand iets??!! :cry:
Link naar reactie
Asus V7700. Analoog of digitaal? Ik weet niet of dit tot de mogelijkheden behoort. Ik sluit hem nu gewoon aan met de vga-kabel (kan het ook anders?). Op mijn andere machine heb ik hetzelfde euvel (Matrox Millenium). Het ligt dus -waarschijnlijk- toch aan het sherm zelf vrees ik. Maar wat kan het zijn? :cry:
Link naar reactie
HOI Ik ben in het bezit van een nieuwe flatscreen (Sincmaster 151s van Samsung) en heb ook last van hele vage storing (zoals je wel eens bij TV heb - atmosferische storingen). Soms staan de rimpelingen stil of zijn helemaal weg. Het is niet echt hinderlijk, maar het is er wel. Ik heb er met Samsung over gebeld, best vriendelijk, maar de mevrouw die ik aan de lijn had herkende de klacht niet. Ik heb inmiddels de trafo van mijn Philips USB speakers uit de buurt gezet en getracht de kabel (analoog) uit de buurt te houden van de overige kabels. Het is nu nagenoeg weg. Je kunt eens experimenteren om uit te zoeken of een bepaald apparaat de storing veroorzaakt. Succes Hadebe
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...