Ga naar inhoud

diamond viper 550


Aanbevolen berichten

Als ik deze kaart in mijn systeem zet (p2 350 384mb rma blablabla) krijg ik een lange 2x een korte en weer een lange piep te horen en als ik hem benden in mijn vaders susteem doet werkt hij wel gewoon.... het moederboord heeft dezelfde ondersteuning alleen die van die p2 is van compaq...:S alvast bedankt Bennie
Link naar reactie
[quote:bf8758f262="Benmen"]Als ik deze kaart in mijn systeem zet (p2 350 384mb rma blablabla) krijg ik een lange 2x een korte en weer een lange piep te horen en als ik hem benden in mijn vaders susteem doet werkt hij wel gewoon.... het moederboord heeft dezelfde ondersteuning alleen die van die p2 is van compaq...:S alvast bedankt Bennie[/quote:bf8758f262] :P Is eigenlijk heel voor de hand liggend de oplossing... Voordat je je videokaart omwisseld zet jeje kaart bij/via apparaatbeheer terug op standaard VGA adapter. Pc uitzetten oude kaart eruit halen... PC één keer proberen op te starten ZONDER videokaart (je krijgt nu véél méér piepen... ) weer uitzetten Videokaart erin zetten en drivers installeren.... Successss
Link naar reactie
Hoi Benman. Weet je zeker dat je hem goed hebt aangedrukt? Misschien dat het inderdaad een IRQ conflict is. Bij een IBM krijg je dan foutmeldingen in het bios, hoe dat bij Compaq gaat weet ik niet. In mijn computers (met asus p2b 440BX en ecs k7s5a mobo) gaf hij nooit problemen. Succes.
Link naar reactie
Als ik dat doe merkt ie der tog niks meer van want we hebben net een nieuwe pc dus die p3 is naar boven gegaan maar ik wou ook al even zijn... p3 omwisselen met mijn p2...:D enne zijn videokaart erbij dat zal wat worden dat merktie wel denk ik.. maar ik kan der weer een reepie van 128mb bij prikke..(bij me pa)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...