Ga naar inhoud

DC10 plus


Aanbevolen berichten

Ik gebruik de pinnacle Studio DC10+ om onder w98 se te capturen. Nu heb ik onlangs windows XP home edition aangeschaft en wat blijkt. Er zijn wel stuurprogramma's voor deze kaart maar dan moet eerst studio 7.0 aangeschaft worden(circa 100 piek) en vervolgens kan je de nieuwe drivers gebruiken. Heeft iemand ervaring met de "oude" software(versie 1.06) en zo ja hoe gaat dat in zijn werk? Hans.
Link naar reactie
Ik weet niet precies hoe dit werkt onder XP .. maar er is iets van een "compatibiliteitsmodus" (gebruik de [b:f37b8c0384]zoekfunctie[/b:f37b8c0384] eens!) waarmee software voor win9x onder xp gewoon draait. Verder is het me niet helemaal duidelijk, maar als het echt gaat om drivers voor die capturekaart.. dan moet je gewoon even zoeken op de site van de (de makers van) die kaart en als je daar geen driver kan vinden even naar ze mailen. (ik weet niet of ze 'verplicht' zijn xp drivers (win2000 drivers zijn hetzelfde!) te leveren, maar het is in ieder geval wel verstandig voor hun 'klantenbinding' ;)) Ik weet nou niet of ik wel het juiste antwoord (ook al is het niet volledig :P) op je vraag heb gegeven.. maar als ik even eerlijk ben: je vraagstelling is ook nogal onduidelijk :D OHJA! Enneh.. denk je niet dat dit topic thuishoort in het [b:f37b8c0384]OS Windows[/b:f37b8c0384] forum ipv hier in 'Videokaarten en monitoren'. Een capturekaart is geen videokaart hoor ;) dus dan zou het in 'hardware anders' thuishoren. maar omdat het hier gaat over de drivers ervan (ofzo, toch?), zou ik zeggen: 'OS Windows' .. laaaaat maar :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...