Ga naar inhoud

Welke Ti4200


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een GeForce 4 Ti4200 128 mb. Ik ben geen overclocker (heb het althans nog nooit gedaan) en ben ook niet iemand die echt het maximum uit zijn videokaart wil halen. Ik heb een MSI videokaart gezien, 128 mb van €279,- met tv-out en dvi. Ook stond er bij diezelfde winkel een 64 mb versie van €225,-, terwijl de 64 mb versie van Leadtek €254 was. Dan zou de prijs van de 128 mb variant rond de €300,- komen. Ik heb niet echt een groot budget :cry: (ik ben bijna 16) en vroeg me af of de MSI dan niet een voordelige keus zou zijn.
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
www.eynstein.nl heeft een [url=http://www.eynstein.nl/a/2168.html]Aopen GeForce 4 ti 4200 128mb[/url] . een goeie kaart die ook tv-in en tv-out heeft. en een stuk goedkoper als die MSI als je 320 Euro had dan kon je overigens al een Leadtek ti 4400 128mb kopen. das niet zo duur vind ik voor wat je krijgt.
Link naar reactie
[quote:a95b052c97="Robertstam"]bij eynstein is die Leadtek ook een stuk goedkoper, maar ik durf nog niet echt on-line dure dingen te gaan kopen. Als je er echt problemen mee zou krijgen wil ik het liefst een winkel in de buurt hebben waar je terecht kunt. Maakt AOpen veel uit met MSI of Leadtek?[/quote:a95b052c97] Robertstam, daar hoef je met eynstein niet bang voor te zijn. De service is geweldig en ze zijn supersnel en deskundig. Ik heb daar een Leadtek ti4400 gekocht en die is vorige week zondag kadduk gegaan :( Maar waar hij normaal terug naar de fabriek moet en het wel 3/6 weken kan duren heeft Noud hem gister al voor me opgestuurd (alleen die *** PTT heeft hem nog niet bezorgt :evil: ) en hij regelt hetz elf met de fabriek verder. Gewoon doen dus, bovendien kan je een veel betere kaart kopen, vanwege het prijsverschil. Die Aopen is erg goed en die Leadtek is great (zie mijn sig).
Link naar reactie
[quote:265a7dcdcc="Trey"]Ik kan nog nergens een review c.q. benchmark vinden van de AOpen Aeolus Ti4200 128 Mb. Wel goede verhalen erover gelezen, maar heeft iemand al een vergelijking van deze kaart met andere merken gezien misschien? Groetjes en bedankt alvast![/quote:265a7dcdcc] Benchmarks tussen verschilende niet overgeklokte Ti 4200 128mb kaarten is zinloos. het verschil in snelheid tussen de verschilende merken is zo ongeloofelijk klein dat je je aankoop daar niet door moet laten beslissen, HJS hier op dit forum heeft zo'n Aopen GeForce 4 ti 4200 en die is er erg over te spreken. de kaart is ook erg compleetm, naast DVI en Tv-out levert het ook nog eens TV-in.
Link naar reactie
[quote:915319bdac]Benchmarks tussen verschilende niet overgeklokte Ti 4200 128mb kaarten is zinloos. het verschil in snelheid tussen de verschilende merken is zo ongeloofelijk klein dat je je aankoop daar niet door moet laten beslissen, [/quote:915319bdac] Oké, maar andere zaken kunnen ook worden meegenomen bij de review: of-ie luidruchtig is, de prijs-kwaliteitverhouding enzovoort.
Link naar reactie
dat is waar. maar je vroeg om benchmarks, vandaar HJS kan wel vertellen of ie luidruchtig is. prijs kwaltiteit verhouding zit wel goed met die kaart. draait probleemloos op 250/500 (snelheid van een 64mb ti 4200) en hij is erg compleet. de kaart kost slechts 240 Euro. www.guru3d.com gaat binnenkort de kaart testen: [quote:bcd771fc01]Our review sample of AOpen's Aeolus GeForce4 Ti4200 just came in and I quickly took some snapshots of this card to show to you. In all honesty, this card seems to have what it takes to be a winner. The design is reference based on a black PCB with 128 MB Samsung 4ns DDR memory. The card has CRT output and DVI output but also S-Video in- and outputs and Composite in- and outputs through the S-Video connector and supplied cable. Furthermore in the box you'll notice of course one driver CD-ROM, Intervideo WinProducer software and a full version of WinDVD. All in all a very nice package for a rather low-cost graphics card. We should be reviewing this card by next week so keep your eyes out for the article[/quote:bcd771fc01] [img:bcd771fc01]http://www.guru3d.com/-/20020611-02.jpg[/img:bcd771fc01]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...