Ga naar inhoud

Geen beeld


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe PC gekocht met o.a. een Epox 8K3a+ mobo en een LeadTek Geforce2-videokaart. Ik krijg 'm echter niet aan de praat. Er staat wel stroom op het ding (power-LED brandt), de ventilator draait ook gewoon, ik krijg een meldingen van het mobo (d.m.v. piepjes o.i.d.), dus wat kan er dan aan de hand zijn? Heb ook nog een PCI-videokaart geprobeerd met een andere monitor maar dat werkt ook niet.
Link naar reactie
Geen foutcode. Hij doet 't wel. Kreeg namelijk wel een foutcode toen ik het geheugen er niet goed in had gedaan. Systeem start verder wel op. Zie tenminste de ventilator v/d processor draaien, lampje van de diskdrive gaat ook aan. Van de HD nog niet want die heb ik even losgehaald. M.a.w. het ding krijgt wel gewoon stroom.
Link naar reactie
Hoe doe je een CMOS clear als je niks kan zien? Bovendien heb ik nooit wat kunnen veranderen dus ik neem aan dat 't systeem nog steeds de standaardinstellingen gebruikt. Terugbrengen is een optie, 't nadeel is alleen wel dat ik het systeem zelf in elkaar heb gezet, dus dan loop ik sowieso risico dat ze zeggen dat ik 't zelf heb gedaan.
Link naar reactie
Jumper op je moederbord.... Het lijkt mij niet onverstandig dat je even een iemand optrommeld die wat ervaring heeft met het zelf bouwen.... Ik denk niet dat je moederbord defect is, je zult waarschijnlijk iets niet goed hebben gedaan. Heb je nu al eens geprobeerd om alleen de aan/uit knop op je bord te prikken en de rest zoals, reset, HDD, speaker e.d. eruit te trekken? En wat voor processor heb je?
Link naar reactie
[quote:1f1d70c8f8="Slashhead"]Jumper op je moederbord.... Het lijkt mij niet onverstandig dat je even een iemand optrommeld die wat ervaring heeft met het zelf bouwen.... Ik denk niet dat je moederbord defect is, je zult waarschijnlijk iets niet goed hebben gedaan. Heb je nu al eens geprobeerd om alleen de aan/uit knop op je bord te prikken en de rest zoals, reset, HDD, speaker e.d. eruit te trekken? En wat voor processor heb je?[/quote:1f1d70c8f8] Nog niet. Ben nu officieel aan het 'werken'. ;) Ik heb een Athlon XP 1800+ processor
Link naar reactie
[quote:9be792a534="Marcel de Reus"]Ik denk dat je videokaart kapot is :( Ik had namelijk zondag het zelfde, alles starte op POSt LED gaf gewoon FF en alles deed het alleen geen beeld. Andere videokaart erin en hij deed het gelijk. Dus ik zou zeggen probeer eens een andere videokaart.[/quote:9be792a534] Volgens mij lukte dat gisteravond ook niet, maar 't was al laat dus misschien dat ik 't niet helaam goed gedaan gedaan heb. Vanavond nog eens doen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...