Ga naar inhoud

8 mb videokaart


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een videokaart van 8mb met 3D. Nu zag ik een spel in de winkel die aan eisen stelde alles wat mijn pc heeft. Behalve dan de videokaart, hier werd gevraagt om 16 MB. Nu is mijn vraag kan ik dit spel spelen met de 8MB kaart die ik heb of niet??? Heb niet zoveel trek om voor dat spel alleen een nieuwe v-kaart te kopen.
Link naar reactie
De algehele prestatie van je systeem verbeterd als je er meer geheugen in zou zetten, dus misschien is dat te overwegen (zeker met deze geheugenprijzen...)? En misschien is het een optie om een 2e hands videokaart aan te schaffen, dan ben je niet zoveel geld kwijt maar kun je toch weer even vooruit. Een TNT2 of lage Geforce zal wel schelen denk ik. Heel super zullen zware spellen toch niet draaien maar dat heeft ook met je proc te maken. (ik zit met hetzelfde (luxe-)probleem. Een PII 350 @ 402, 192 mb ram, V550 TNT 8mb...)
Link naar reactie
Hoi, Zou deze kaart ook een goede zijn voor mij?? Club3D ATI RagePro Xpert2000 32MB Het meeste wat ik doe is surfen en soms een spel. Maar gezien wat je tegenwoordig aan MB op een videokaart moet hebben lijkt deze me wel wat. Kost maar €39.00. En wat dat geheugen betreft dat zal ik ook doen,heb gezien dat je al een geheugenmoduul van 128MB al voor €20.00 kan krijgen.
Link naar reactie
Gezien jou systeem en gezien de prijs van die videokaart een prima keuze. voor zo nu en dan een spel en veel internetten een prima kaart. de prijs is laag en je kan daar niet al te zware spelen met jou pc wel mee spelen. extra 128mb is erg aan te raden voor jou pc. dus voo zo´n 60 Euro heb je een aardige upgrade met die videokaart en extra geheugen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...