Ga naar inhoud

Probleem of geen probleem?


Aanbevolen berichten

Een 3/4 jaar geleden een IIyama VIsion Master Pro 512 gekocht. Een heerlijke 21 inch. Hij is aangesloten op een pc die altijd ingeschakeld is en dus schakelt de monitor na een x aantal minuten zonder activiteit uit (aangestuurd vanuit Windows). Probleem is dat soms als de monitor door een druk op toetsenbord of muis weer ingeschakeld wordt, deze niet kleurecht is. In alle 4 hoeken hangt dan helemaal een rozige zweem, delen van het scherm zien heel groenig. OPlossing is de monitor helemaal uitschakelen, dertig seconden wachten en weer inschakelen. Ik heb een aantal keren een screenshot gemaakt, maar die zijn normaal. Het zit dus echt in de monitor en niet in het signaal dat van de grafische kaart (Asus V6600) komt. Zijn er meer mensen die dit herkennen en weten wat de oorzaak is? MEt 1 jaar garantie zit ik te twijfelen om hierover te reclameren. Of is dat onzin? mvrgroet Edmond
Link naar reactie
Ik herken dat, maar ik heb een vision master pro 451. Ik heb er geen oplossing voor en die is er volgens mij ook niet...het ligt mijns inziens gewoon aan de monitor want ik heb met andere monitoren aan dezelfde pc geen problemen! Jouw monitor is 9 maandjes en valt dus ruim binnen de garantie...de garantie periode is zoals hier al genoemd 3 jaar. Je moet wel rechtstreeks contact opnemen met iiyama en niet via de leverancier! Gewoon naar de website...klacht invullen en gegarandeerd krijg jij de volgende dag een mailtje of telefoontje, dat mag je zelf kiezen, dus. Heb ik nu inmiddels al 2x gedaan. Je bent de monitor dan ongeveer 3 weken kwijt, maar je kunt kiezen voor een vervangende monitor...dus dat is allemaal wel goed geregeld. Alleen vergeten ze steeds de monitor ook echt te maken :-) of :-( ik heb nog steeds dezelfde klachten, waaronder dus ook het verkleuren van de hoeken...ik vind het sowieso onzin, die instelling...ik heb hier een andere monitor die heeft die instelling niet...die heb ik al een jaar of 4 en ik heb nog nooit, echt nooit gedacht: goh, kon ik de kleuren in de hoeken maar bijstellen...nooit! :-) M.a.w. TERUG DAT DING !!
Link naar reactie
[quote:1c294cc3b8="Red Dragon"]de monitor is 3 a 4 jaar oud[/quote:1c294cc3b8] Sorry, met 3/4 bedoel ik driekwart. De monitor is geloof ik van augustus 2001 als ik me goed herinner. Dank voor beide reacties. Ik ga dus ook maar actie ondernemen. Wat ik nog even doe is een paar dagen, weken wachten. Gebeurt het weer probeer ik het met de digitale camera te vangen als bewijs en als onderstreping van de klacht. Meermaals zonder monitor wil ik niet en kan ik ook niet. Wel goed te horen dat men het verder wel goed oppakt. Dank! mvrgroet Edmond
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...