Ga naar inhoud

-= GeForce 4 Topic Deel 18 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
deze kaart heb ik in slashhead z'n artikel gezien en ik was er gelijk verliefd op :D [img:9569296baf]http://www.chaintech.com.tw/IMAGES/VGA/AGT41M.jpg[/img:9569296baf] Dit is de Chaintech Geforce4 ti4400... hij ziet er stoer uit, maar is het wel een goede kaart? Ik bedoel: ik was van plan om een Leadtek GF4 ti4400 te kopen, maar deze kaart lijkt me ook wel wat! of kan ik beter bij mijn eerste keuze blijven? Ik geloof zelfs dat deze kaart wat duurder is dan de Geforce4 ti4400 van Leadtek, is dat de moeite waard?
Link naar reactie
Gainward maakt naar mijn weten de beste (OC) kaarten die er zijn en zijn kwalitatief erg goed. Alleen zijn ze niet [color=red:85fd8f0ed8]wat[/color:85fd8f0ed8] duurder, maar belachelijk veel duurder, de gemiddelde prijs van deze kaart is zo'n 435 euro, terwijl de Leadtek maar 320 euro is. Alleen bij Fun Computer Center (ik ken het niet) is die Gainward ook [color=red:85fd8f0ed8]maar[/color:85fd8f0ed8] 370 euro, maar dat zal wel een aanbieding zijn. Dus het licht er gewoon aan of je geld teveel hebt ;) [edit]sorry, verkeerd gelezen, het is dus een chaintech en geen gainward :oops: Ik heb wel een Chaintech GF2 MX gehad en een P3 Chaintech mobo maar ik heb met beide stabiliteits problemen gehad en de chaintech site is erg slecht :( [/edit]
Link naar reactie
[quote:f0b14e3c4c="Marcel de Reus"] ... chaintech site is erg slecht :( [/quote:f0b14e3c4c] Daar ben ik het dus niet mee eens. :roll: Ik vind de website van Chaintech http://www.chaintech.com.tw/eng/products/VGA/agt21.asp duidelijker dan bijvoorbeeld Gainward. http://www.gainward.de/shop/shop.html :wink:
Link naar reactie
[quote:075659b033="Marcel de Reus"] O ja hij is openGL, daar staan de FSAA settings gewoon op 2x en het is prima mogelijk hoor Draakje, waarom zou ik erover liegen :-? Wat is Morrowind? Ook openGL? Want ook Morrowind draait op 1920x1440 en dan aniso level 4 en FSAA 4xS prima (opengl 2x dan).[/quote:075659b033] Morrowind is DirecX 8 en nog zwaar DirecX 8 ook. 1920x1440 en dan aniso level 4 en FSAA 4xS is onmogelijk ik geloof je gewoon niet. kijk dan naar me score die ik had! [quote:075659b033]http://service.madonion.com/compare?2k1=3760371 1307!!! punten. dat zegt genoeg. [/quote:075659b033] Morrowind is heel erg zwaar door de pixelshaders. kijk eens bij rivatuner of je FSAA 4xS wel "Forced in all aplications" heb staan anders staat ie namelijk uit in Morrowind. sowieso heb je voor FSAA x4 hoger dan 1200x1600 meer dan 128mb videogeheugen nodig. dus schaklet ie FSAAx4 automatisch boven de 1200x1600 uit. Morrowind is zelds op 1920x1440 en dan aniso level 4 al bijna niet te doen.
Link naar reactie
Het is echt zo :-? Het vakje forced in all applications is aangevinkt. Misschien dat dat automatisch uitschakelen het verklaart en FSAA dus eigenlijk toch uitstaat. Ik zal van de week wel ff screenies maken dan kan je het zien. (Ik heb vanmorgen mijn hele schijf geformateerd, dus moet hem eerst weer ff instaleren). Mijn systeem was toen BTW helemaal niet geOC'ed :-? en ik had echt anisio level 4 en FSAA 4xS aanstaan.
Link naar reactie
[quote:c2fa405bf3="Marcel de Reus"]Het is echt zo :-? Het vakje forced in all applications is aangevinkt. Misschien dat dat automatisch uitschakelen het verklaart en FSAA dus eigenlijk toch uitstaat. Ik zal van de week wel ff screenies maken dan kan je het zien. (Ik heb vanmorgen mijn hele schijf geformateerd, dus moet hem eerst weer ff instaleren). Mijn systeem was toen BTW helemaal niet geOC'ed :-? en ik had echt anisio level 4 en FSAA 4xS aanstaan.[/quote:c2fa405bf3] FSAA staat sowieso uit op die resolutie want daar heb je 256mb video geheugen voor nodig. maar dan nog vind ik het onwaarschijnlijk. een Screenie heeft totataal geen zin. dit omdat je dan niet kan zien hoe onspeelbaar het is. ik kan zelf ook wel een screenie maken van dereglijke resolutie. een filmpje zou wel goed wezen. heb je geen camera? dan kan je temisnte zien of het speelbaar is. Ik zal Morrowind is testen op die resolutie met Aniso Level 4 (zonder FSAA want die gaat toch uit op die resolutie)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...