Ga naar inhoud

UT 2003 demo benchmark


Aanbevolen berichten

[quote:096e7a2c8a="hjs"]Oh shit, ik krijg nu een CD met UT2003 op mijn buro geworpen? (zonder te vragen) moet ik hem maar terug gooien, of zal ik toch eens kijken 8)[/quote:096e7a2c8a] Hehe klinkt mij bekend in de oren hier op de afdeling/team waar ik deel vanuit maak zijn nogal wat fanatieke gamers mijzelf inbegrepen en wat vind ik tot mijn verbazing op mijn bureau vanmorgen jawel een cd met ut2003 :D. Ik denk dat ik deze cd maar thuis als onderlegger ga gebruiken voor mijn bierflesjes ;) :evil:
Link naar reactie
[quote:7b57defbf3="SkinnerEd"][quote:7b57defbf3="Red Dragon"]allemaal BLA BLA BLA BLA BLA hier en niemand die zijn results hier posts!!!! SKinnered? HJS? jullie hebben hem nu ook dus kom maar met de benchmark results[/quote:7b57defbf3] Das allang gebeurd, wel alles lezen he en niet alleen maar blaten ;)[/quote:7b57defbf3] Ja die heb ik wel gezien: In het Catalist driver draad en die 2 aan het begin van dit, maar ik wil graag een mooi overzichtje zoals BA en ik hebben gedaan. het liefst van beide kaarten :)
Link naar reactie
[quote:a48c8f563a="Red Dragon"]allemaal BLA BLA BLA BLA BLA hier en niemand die zijn results hier posts!!!! SKinnered? HJS? jullie hebben hem nu ook dus kom maar met de benchmark results[/quote:a48c8f563a] Tsja er zijn twee problemen: 1. Ik heb de demo niet :( 2. Mijn GF4 ti4400 doet Noud pas morgen op de bus, hij was dus idd gewoon defect.
Link naar reactie
[quote:3db5837fe8="Marcel de Reus"][quote:3db5837fe8="Red Dragon"]allemaal BLA BLA BLA BLA BLA hier en niemand die zijn results hier posts!!!! SKinnered? HJS? jullie hebben hem nu ook dus kom maar met de benchmark results[/quote:3db5837fe8] Tsja er zijn twee problemen: 1. Ik heb de demo niet :( 2. Mijn GF4 ti4400 doet Noud pas morgen op de bus, hij was dus idd gewoon defect.[/quote:3db5837fe8] Weet ik toch !! REAGEER DAN OOK NIET :evil: ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...