Ga naar inhoud

Probleem Compaq MV700


Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen? Het scherm van mijn MV700 monitor verspringt voortdurend met daarbij een geluid alsof er een vonk overspringt. Voor heel even verkleind het beeld, daarna wordt het weer normaal. Kan het een software (driver) fout zijn of ligt aan de hardware (Detonator??? of Oscillator???) Configuratie: OS: win98 Resolutie: 1024x768, 32 bits ware kleuren. driver: ATI Rage LT Pro 2X Iemand die dit al eens eerder heeft meegemaakt? (en opgelost?)
Link naar reactie
Sinds een maandje geleden wordt het echt vervelend, doet ie het ook veel vaker. Maar een paar maanden daarvoor was het ook al af en toe zo, alleen dan niet echt storend. Leeftijd van het scherm is zo'n 3 jaar. P.S. Scherm wordt veel gebruikt. Staat soms uren achter elkaar aan. Kan dat invloed hebben? Heeft het misschien te maken met statische electriciteit? Daar lijkt het namelijk wel op.
Link naar reactie
3 jaar is niet heel oud voor een scherm.. maar als ie 3 jaar erg vaak aan staat. tja dan gaat ie sneller op dan normaal gebruik. dit klinkt echt als een ouderdom probleem. om daar achter te komen moet je van familie/vrienden/kennisen of zo ff een andere monitor lenen om zeker te weten of het aan je systeem of monitor ligt. of de jou monitor bij anderen testen.
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties ik kan me niet voorstellen dat een monitor na 3 jaar al zo raar gaat doen. Ze horen toch langer mee te gaan! Maar goed, ik houd hem tot ie er echt mee kapt, dan koop ik wel een nieuwe. Iemand nog suggesties voor een nieuwe monitor (17 inch, geen TFT of flatscreen)???
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...