Ga naar inhoud

Welke V-card, standaard geen zwarte randen op TV ?


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb deze vraag al 's gesteld maar kan 'm zo gauw niet weer vinden. (Sorry voor eventueel ongemak op dit forum) Vraag: Welke Videocard (goeie in 2D, 3D enz.) heeft standaard geen "last" van die zwarte randen op TV, bij kijken van DVD via Computer naar TV ? Nvidia heeft daar een steekje laten vallen. Een Pent IV, 512 Mb DDR Ram met I845-D chipset en AGP moet zo'n kaart gaan aansturen. Gaarne jullie advies Bvd en groet, Aswin
Link naar reactie
Slashhead, Lijkt me een goed plan ja. Maar duur. Wanneer adviseer jij mij dat te doen qua prijs ? Ik kan wachten, namelijk via kunst - vliegwerk heb ik m'n Gforce 2 MX 400 toch een volledig beeld kunnen laten geven op TV. Dus ik kan wachten. Ben alleen niet tevreden met het 2D-resultaat van die Gforce 2 MX 400. Wanneer is Parhelia beetje betaalbaar denk je, schat je zo in, is jouw toekomstvisie ? :-) Greetz, A.
Link naar reactie
Ik geloof dat de GF4 (zowel ti als MX) geen last heeft van die grote zwarte balken. Ik heb gehoord dat je daarmee alleen nog een klein streepje zwart ziet. Maarja met een GF4 MX schiet je misschien niet zoveel op en een GF4ti is nog een beetje aan de dure kant, alhoewel die ti4200 wel aardig betaalbaar wordt. Blijft over een Radeon 7500 of 8500... kwa snelheid schiet je met die 7500 ook niet veel op denk ik. Een 8500 is er wel in een betaalbare uitvoering. Of wachten op de Parhelia natuurlijk... maarja waneer die eindelijk eens uitkomt! Oh en TVTool helpt inderdaad niet met een GF2MX. Ik heb er zelf ook een en TVTool doet het dan alleen als ik de standaard windows drivers gebruik. Maar met die drivers kan ik geen openGL spellen spelen als MOHAA en RTCW. Dus heb nu Detonators van nVidia en dus zwarte balken om mijn tvbeeld.... Succes met je keus.
Link naar reactie
Ik heb hu een Gforce 2 MX 400 en met kunst en vliegwerk heb ik de zwarte balken links en rechts laten verdwijnen en met de zoomfunctie van TV zijn zwarte balken weg.... Maar neemt niet weg, dat Nvidia als 1 v/d grootste dit natuurlijk, ik herhaal NATUURLIJK met een fatsoenlijke TV-out hadden moeten levern. Mijn devies: of je doet en doet het goed... of je doet het gewoon niet. Dan denk ik dat die ATI Radeon 8500 enzovoorts (moet nog flink wat info gaan halen) het dan maar moet worden. Wat ik wil is: 1. Spetterende TV-out op m'n TV (geen aparte DVD-speler) via de comp. 2. Geweldig ongeevenaard 2D beeld 3. 3D moet ie ook goed meekunnen, maar hoeft niet top of the bill te zijn. Nog wat adivezen of ingevingen ? Of moet het de Radeon 8500 gaan worden. Wat zijn daar de nadelen van ? Groet, Aswin
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...