Ga naar inhoud

Pc op TV aansluiten onder windows XP


Aanbevolen berichten

Help! Ik heb een DVD gedownload en die wil ik nu op mijn TV kunnen zien. Ik heb een GeForce 2 mx 400 grafische kaart met TV-out, een 10 meter lange kabel (s-vhs en geluid apart) en een scart verloopstuk. Ik krijg wel beeld maar geen kleur en wel geluid. Ik heb de nieuwste drivers gedownload maar hij doet het nog steeds niet. komt het missschien door een te lange kabel of een verkeerd verlengstuk of een te oude tv? Heeft iemand ervaring met dit soort dingen?? alvast bedankt
Link naar reactie
je stuurde me net een mailtje.. je kunt beter op dit forum je vragen neerzetten, dan kunnen anderen ook meedenken. Je mailde: [quote:b28cefba0f]Bedankt voor de tip, maar waar kan ik dat doen outputsignaal op PAL zetten??[/quote:b28cefba0f] Ik heb zelf geen nvidia kaart, dus ik weet niet waar die optie zit. Misschien dat iemand anders dit wel weet? Probeer anders TVTool, dat is een programmaatje waarmee je nog wat meer kunt instellen voor je tv-out. Een trial kun je downloaden van www.tvtool.de
Link naar reactie
Je moet een jumpertje op de kaart over zetten, tenminste dat was zo bij mijn oude GF2 MX200. En dan ook in beeldscherm eigenschappen ook op PAL zetten. Ik kreeg het BTW ook niet voor elkaar met een 10m van SVHS naar scart kabel :( Ik kreeg alleen zo'n twee in beeld, later bleek dat mijn TV daar dus niet geschikt voor was. Ik ga n u binnenkort weer ff een composiet setje halen voor mijn nieuwe GF4 ti, daarmee heb je nView waarmee je al die opties kan instellen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...