Ga naar inhoud

update viper II driver


Aanbevolen berichten

Ik heb net een update voor de Diamond Viper II Z200 driver gedownload! Het gaat hier om een kaart met een savage chip erin. Alleen weet ik niet hoe dit moet, via het .inf bestand gaat het niet dus hoe kan het anders?? Anders kan ik namelijk geen spellen spelen, ik heb 2 driver een s3 en een s4! Alvast bedankt
Link naar reactie
Ik stuur deze even door naar het forum waar hij hoort (Videokaarten dus) En via .inf bestand wil niet? Maar hoe gebruik je het dan, zo dubbelklikken wil ook niet. Je moet via hardware toevoegen, beeldscherm adapter en daar handmatig een adapter toevoegen. Dan verwijs je door naar de map waar die .inf bestanden in staan.
Link naar reactie
[quote:64c6601ea7="Wooter"]medal of honor!!![/quote:64c6601ea7]Mmm, dan moet ik je teleurstellen :( Een aantal kaarten willen helaas niet goed werken met Medal Of Honor o.a. de Viper II (S3 Savage 2000). Als het goed is wordt dit ook nog vermeld in de readme.txt van het spel. Je kunt het uiteraard proberen, maar verwacht er niet te veel van.
Link naar reactie
Het zal bij MOHAA nog niet al de high details draaien, omdat je systeem daar niet snel genoeg voor is maar kijk eens voor een GF3 ti200 die zijn ongeveer 160 euro en als je goedkoper wilt bijv. een GF2 ti, maar daarvan is de kwaliteit ook gelijk een stuk minder :( BTW je hebt neem ik aan een Pentium 3, want naar mijn weten bestaan er geen Pentium 2's met 650 Mhz ;) Je zou ook kunnen kijken voor een Radeon, maar dan moet je ff wachten op advies van iemand anders want ik ben niet zo bekend met de Radeons.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...