Ga naar inhoud

hij doet het niet


Aanbevolen berichten

:cry: hallo, ik heb een probleem Ik bezit een compaq presario 5441amd k6-2 450 Mhz met 180 Mb werkgeheugen. Nu zit daar een Voodoo 3 2000 (PCI) in. Ik heb daar lange tijd plezier mee gehad, alleen was er een addertje, de keren dat ik mijn pc opnieuw moest installeren, moest ik de originele configuratie (de comp zoals ik hem in d'winkel kocht, zonder videokaart en extra ram) hebben om hem opnieuw te installeren (echt waar, anders deed het installatieprogramma het niet). Nu ging dat ook goed, tot ik op een dag het weer deed, net als andere keren, alleen toen ik mijn voodoo erin deed, en ik de drivers ging installeren, na opnieuw opstarten (en het verwisselen van de uitgangen met de monitordraad) gaf mijn monitor geen respons meer, hij bleef op standby staan. Op het moment gebruik ik nu mijn (snik) standaard 4Mb VGA-kaart. Weet iemand wat het probleem is, doe ik iets niet goed of heeft de kaart echt dan de pijp aan maarten gegeven??? BVD&MVG sander :lol:
Link naar reactie
Jij gooit zeker de recovery cd er steeds opnieuw op? Probeer eens gewoon aan een windows cd te kopen en dat te installeren. (met dus je geheugen en je 3dfx er gewoon in) en installeer daarna alle drivers, een nadeel je moet wel van al je apparatuur dus aan drivers komen en dat kan lastig zijn.
Link naar reactie
Dat is natuurlijk moeilijk te beoordelen. je moet de videokaart testen in een andere pc. Dus klop maar aan bij je buurman met de vraag, [color=brown:a5327d2dec]"buurman beste vriend, mag ik even je pc open slopen om te kijken of mijn videokaart het nog wel doet ?"[/color:a5327d2dec] :roll:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...