Ga naar inhoud

Verschil tussen de ene en de andere 17"-monitor


Aanbevolen berichten

Zie onderwerp. Ik wil een nieuwe PC kopen, maar ik heb drie maanden geleden net een goede tweedehands 17"-monitor gekocht (Trust). Nu kan ik wel weer een nieuwe gaan kopen maar de monitor die ik nu heb bevalt me prima en ik zou dus al gauw zo'n 250 tot 300 euro kunnen besparen (of investeren in andere onderdelen). Ik weet niet precies hoe oud m'n huidige monitor is, maar zit er veel verschil tussen de huidige generatie 17"-monitoren en die van laten we zeggen twee jaar geleden?
Link naar reactie
[quote="Bigfoot"]Zie onderwerp. Ik wil een nieuwe PC kopen, maar ik heb drie maanden geleden net een goede tweedehands 17"-monitor gekocht (Trust). Nu kan ik wel weer een nieuwe gaan kopen maar de monitor die ik nu heb bevalt me prima en ik zou dus al gauw zo'n 250 tot 300 euro kunnen besparen (of investeren in andere onderdelen). Ik weet niet precies hoe oud m'n huidige monitor is, maar zit er veel verschil tussen de huidige generatie 17"-monitoren en die van laten we zeggen twee jaar geleden?[/quote][quote] Ik zou zeggen,stap eens bij de Mediamarkt binnen.Daar staan ze allemaal op een rijtje.Maak eventueel een keuze, en koop hem bij een goede computerzaak.(Nieuw systeem--> betere videokaart,en een Trust ?????)[/quote]
Link naar reactie
Als die monitor je bevalt gewoon houden je kan dan idd dat geld in andere onderdelen stoppen. 17 inch is prima en ook die van 2 jaar terug. Ik was ook nog niet van plan een nieuwe monitor te kopen bij mijn nieuwe systeem. Mijn 3 jaar oude Philips beviel nog prima, ik wilde alleen een wat hogere resoltie kunnen (max was 1280x1024). Jammer genoeg liet ik hem uit mijn handen vallen en had ie een rode wolk in de rechterhoek en toen moest ik wel een nieuwe halen. BTW voor een monitor die gelijk een stuk beter is dan die je nu hebt moet je toch wel rond de 350 euro denken BTW.
Link naar reactie
Nieuwe monitoren hebben tegenwoordig een speciale brightness functie voor videoweergave en ze zijn goedkoper geworden. Dus de betere modellen van toen zijn nu aanmerkelijk goedkoper, dus is het misschien lonend om een andere te halen. Ik ben zelf erg enthousiast over trinitron beeldbuizen, maar er zijn er genoeg die daar niks van moeten hebben. Het is idd een goede optie om eerst eens een paar monitoren te bekijken en dan te beslissen of je een ander wilt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...