Ga naar inhoud

vast lopen in spellen


Aanbevolen berichten

Heb amd 1800+ i.c.m thermeltake koeler. Zodra temp rond of boven 50 graden liep tie vast (msi kt266pro-ru) of computer startte spontaan opnieuw op of blauw schermen blabla van dat soort taferelen. Heb daarna temp omlaag weten te brengen naar 40 graden en geen problemen meer. Had daarvoor werkelijk alles geprobeerd (via drivers, bios update, verschillende windows versies :o Was om gek van te worden....
Link naar reactie
Vandaag wat luchtopeningen laten zagen in mijn kappen door de t.d. op mijn werk omdat ik met een geheel open comp zat te werken. Kappen er weer opgezet en temperatuur liep weer 5 graden op i.p.v de open versie :wink: Ga ik nu weer bijv M.O.H zitten spelen loopt de temp weer op rond de 49 , 50 graden en begint het gezeik weer van voor af aan. Temp gemeten (softwarematisch) met fuzzy logic/bios. Dus kappen er maar weer af :evil: Het kan zijn dat temp veel hoger is maar waar kan ik deze dan betrouwbaar mee meten?? Heb nu 3 fans (in de computer, ben geen frans bauer :lol: ) en een goede koeler. Heb keuze koeler afgewogen na testreselutaat in computertotaal waar deze goed scoorde i.c.m. amd 2000+ Computer gaat al aardig op mijn vrouw lijken...kosten nog moeite bespaard maar blijft zeuren.. :wink:
Link naar reactie
[quote:68ac7e245d="eric.van.schijndel"]Maar dat zou betekenen dat je prestaties terug gaan lopen en dat kan niet de bedoeling zijn.. :roll: Ik laat het wel zo is het beste..Moet maar wat vaker met de stofdoek rondgaan.[/quote:68ac7e245d] Prestatie gaan niet terug als je van AGPx4 naar AGPx2 gaat. ze gaan zo weinig terug dat het niet merkbaar is. Ik en een aantal anderen hebben het effect van AGPx2 en x4 getest. Als AGPx2 stabieliteit geeft ipv AGPX4 dan is dit sterk aan te raden
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...