Ga naar inhoud

Composiet uitgang naar antenne-ingang mogelijk?


Aanbevolen berichten

Ik heb een GF4 MX440 van ASUS. Ik wil een DVD afspelen op de TV. De TV heeft alleen een gewone antenne-ingang en een Scart aansluiting. Ik heb een SVHS kabel vanaf de videokaart, met aan de kant van de TV een verloopblokje van SVHS naar Scart. Dit blokje kan ik op input en output zetten. Nu is het geval dat ik met geen mogelijkheid kleurenbeeld op de tv krijg. Daarnaast is het beeld ook niet zo goed van kwaliteit. Is het mogelijk de composiet uitgang op de antenne-ingang van de tv aan te sluiten?
Link naar reactie
Lees de FAQ, jouw TV kan geen SVHS aan dus moet je in de drivers van je videokaart het signaal op composiet zetten en een composiet kabel gebruiken !! Om een composiet signaal op een antenne aansluiting te krijgen moet je een RF modulator aanschaffen. En die krengen zijn duur...
Link naar reactie
Scart is alleen maar een type aansluiting waarmee je verschillende soorten signalen kunt "versturen". Bijvoorbeeld audio en video. Er zijn echter verschillende soorten videosignalen, composite, svhs, rgb om er maar een paar te noemen. Dat een televisie over een scart aansluiting beschikt wil echter niet zeggen dat de televisie ook overweg kan met het door jouw aangeboden svhs signaal. Kijk dus eerst eens of de televisie overweg kan met dit signaal. Probeer anders om een composite signaal aan te bieden aan de televisie, dit zijn de gele tulp pluggen. Succes, M de J
Link naar reactie
Wat je ook gaat doen, met de Scart verwacht ik een beter resultaat dan met omzetting naar een TV-kanaal. Je hebt voor dat laatste ook een converter nodig. Of dat zo duur is, valt nog te bezien. Loont volgens mij alleen niet de moeite. Probeer gewoon S-VHS naar composiet naar Scart. Waarschijnlijk heb je juist dat al geprobeerd :(.
Link naar reactie
Ik heb een composiet verloopstekker in de SVHS van de videokaart gestoken, tulpsnoer eraan, naar de composietaansluiting van het scartverloopstekkertje. Resultaat is dat ik bij twinvieuw geen tweede beeldscherm zie verschijnen. Kan de optie kloon e.d. niet aktiveren. Ook de optie om de eigenschappen van de video-uit van svhs om te zetten naar composiet kan ik niet vinden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...