Ga naar inhoud

Hoe kan ik op een tft-scherm stand-alone reklames zien


Aanbevolen berichten

hallo, is het mogelijk om op een tft-scherm reclame uitingen te laten zien, daarbij is het de bedoeling dat het scherm stand-alone funktioneert en er geen computer aangesloten is. Bij sony hebben ze het fotolijsje ( tft-schermpje in combinatie met een memorystick). Is het ook mogelijk om op een tft-scherm direct een draagbare dvd-speler aan te sluiten?
Link naar reactie
[quote:4102bffc90="wills"]Bedankt voor jullie reaktie, mijn vraag is nu: welke hardware en software heb ik nodig om zelf een tft-scherm stand-alone te laten funktioneren?Aangezien ik over 50 stuks praat moet dit intressanter zijn. Er komt een stalen behuizing om het scherm en aan de voorzijde een glasplaat omdat de schermen in publieke ruimtes komt te staan, is het ook mogelijk om een los scherm te kopen zonder behuizing en dan meteen stalen behuizing eromheen ipv behuizing om behuizing? Wie kan voor mij een systeem samenstellen en of meerdere leveranciers vinden! Graag wil ik weten wat het moet gaan kosten, als je geintresseerd bent mag je bij een intressante prijs/kwaliteit verhouding aan mij leveren.[/quote:4102bffc90]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...