Ga naar inhoud

Donker...


Aanbevolen berichten

Hallo, ik zit met een erg vervelend probleem. Mijn beeld is namelijk veel te donker. Ik heb de brightness enzo op mijn oude 15" monitor al op z'n hoogst gezet, maar bij bijvoorbeeld spellen als Global Operations en Counter-Strike zie ik in sommige (de meeste eigenlijk) levels bijna niks op de donkerdere delen. Met als gevolg dat ik binnen een paar seconden "Het Licht" zie. :wink: Ik heb een TNT2 M64 videokaart. Iemand een idee hoe ik mijn beeld lichter kan krijgen? edit: In het spel de brightness hoger instellen helpt niet. Alvast bedankt, Michel.
Link naar reactie
[quote:2d6a5e6fc9="Boerke87"]Ik weet het niet precies, hij was namelijk niet nieuw toen we em kochten. Ik schat em op zo'n 3 maximaal 4 jaar.[/quote:2d6a5e6fc9] dan kan het erg goed aan de ouderdom liggen. probeer eerst nog wat software matig wat te klooien als dat niet werkt probeer de monitor dan is op een andere pc. Als het probleem dan nog voordoet dan hou ik het op de Ouderdom's kwaal.
Link naar reactie
Had ik ook met mijn monitor. Eerst loste ik dit op door in windows de gamma settings lekker hoog te zetten. :evil: Maar als je dan games opstarte werkte dit niet bij alle games. En de gamma setting in de games zelf was meestal niet genoeg. Toen las ik ergens dat elke monitor vanbinnen stelschroefjes had. Dus ik openschroeven (erg voorzichtig natuurlijk :evil: ) En 3 schroefjes gevonden. Ikke de boel opgestart ff w88 tot windows was geladen en draaien maar. En wat schetste mijn verbazing....... Het werd nog lichter ook :D Dus als je niet bang bent om hem open te schroeven raad ik je aan dat eens te proberen.
Link naar reactie
ALS je dat idd gaat doen moet je heel voorzichtig zijn. Want er staat namelijk spanning op bepaalde delen (en veel ook: enkele 10.000en volts :o ). Als je zeker wilt zijn dat die spanning weggelekt is moet je of met een speciaal apparaatje de boel ontladen of een paar dagen wachten met de stekker uit het stopcontact...
Link naar reactie
dat scheelt per monitor. ik had er 3 naast elkaar aan de rechterkant. Je moet gewoon op je gemak ff kijken en als je denkt dat je ze hebt moet je de boel weer aansluiten en opstarten. (anders zie je nie wat je doet) En er is 1 manier om te weten te komen of je het goede schroefje hebt. Das natuurlijke eraan draaien. :evil: Je kunt ook ff als je de kabels los hebt de monitor aan en uit zetten. Dit schijnt de boel te ontladen :D Verder nogmaals "be carefull" mocht je toevallig iets aanraken, dan heb je kans dat ie naar de k$#@te is. En heb je dus niks meer :D Dus als je geen stalen zenuwen hebt dan moet je er misschien maar niet aan beginnen :o
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...