Ga naar inhoud

Software...


Aanbevolen berichten

[quote:9969c74856="Hawkey_B"]Als ik daar naar toe ga dan staat er aangevinkt analog monitor. Maar ik kan niet (wat grijs geschreven staat) TV out aanvinken. Moet ik eerst daarvoor iets instaleren of anders instellen? -Hawk[/quote:9969c74856] Dan zit je goed, zorg dat de kabels in de apparaten steken, en druk op Beeldschermen detecteren. Martijn :P
Link naar reactie
Ik begrijp het niet helenmaal, wat moet ik nu precies doen zodat ik het beeld op me te krijg hoe kan ik dat detecteren? Ik zie wel waar ik het kan aan vinken dat mijn comp de tv moet kiezen maar dat is grijs en alleen analoge monitor is zwart, maar hoe krijg ik het nu dat mijn pc ook de tv zwart maakt.......... -Hawk[/url]
Link naar reactie
Verschilt per tv, maar zorg voor een goede kabel, plug ze aan beide kanten erin, zet je tv op het juiste kanaal(verschilt per tv en soort aansluiting), en druk in het scherm waar jij die zelfde grijze vakje ziet (die je dus wit wiltlaten worden), op detecteren.....hierna zal je deze wel knnen aanvinken. Als niet duidelijk is, kunnen we evt. ff overgaan op msn. Succes, Martijn :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...