Ga naar inhoud

-= GeForce 4 Topic 17 =-


Aanbevolen berichten

[quote:a202587431="kajutsa"]gelijk een mooie reden om van dat gare OS over te stappen op XP :wink:[/quote:a202587431] Begin jij ook al? Draakje loopt ook al regelmatig te zeuren. ;) [b:a202587431]NO WAY[/b:a202587431] win98se bevalt me prima en de ghost past op 1 cd! (en in XP werken al die spellen van de kids niet, en ik ga (nog) niet een extra pc voor de kids aanschaffen)
Link naar reactie
  • Reacties 174
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
ja OK, maar het is gewoon zonde om dalijk met zo'n mooi systeem (incl. videokaart ;) ) door te kakken met een toch al redelijk verouderd OS. Tuurlijk heeft hij nog zijn voordelen... maar toch denk ik dat XP voor jou nog veel meer voordelen biedt! En je kan toch BTW. een leuk 2e hands pc'tje aanschaffen voor de kids?
Link naar reactie
Dat komt omdat het een lichter OS is en meer geheugen ed overlaat voor andere dingen. Maar HJS: Ik heb jaren 98SE gehad en wilde het ook houden, maar ik dacht dat het niet werkte met 512MB RAM (werkt dus wel). Met tegenzin ben ik overgestapt op XP en ik vind het geweldig. Het design is goed, het is snel gebruiksvriendelijk en doet het prima. Mijn grootste zorg waren de spellen, maar alle spellen vanaf Win95 werken! Rechtermuisknop op de instalatie file: progamma complitabliteit en gewoon op Win98 zetten en hij instaleert het in een Win98 opgeving. Dan nog ff de complitabliteit van het .exe file aanpassen en alle spellen werken gegarandeert. Ik vind XP nu echt geweldig, het is netjes afgewerkd en heeft handige opties die het werken makkelijker en sneller maken: kortom probeer het gewoon! Doe BTW wel een fresh instal op een lege schijf, want met zo'n update krijg je alleen maar problemen.
Link naar reactie
ach Marcel bespaar je de mooite ik heb het de hele dag onder het werken al geprobeerd met E-mailtjes om hem om te praten. het lukt je niet. Hij gaat pas over als ie een DVD brander heeft voor ze Ghost en als wij inmiddles Windows "longhorn" hebben. HJS is een beste vent maar zo koppig als een Ezel
Link naar reactie
[quote:2279869f6c="kajutsa"]gelijk een mooie reden om van dat gare OS over te stappen op XP :wink:[/quote:2279869f6c] Oh ja? Ik draai ook nog 98 en werkt beter dan XP(bij mij dan). En leg eens uit wat XP beter kan dan 98. XP zuigt me een beetje te veel om dat erop te gooien. Voorlopig verandert dat niet. :D
Link naar reactie
Zo ik ben er weer na een dag hard zweten om de zaak weer op de rails te zetten. Ik heb nu een AMD AtlonXP 1800+ gekocht. Ik heb nog nooit zoveel geouwehoer gehad als de afgelopen dagen. Eerst de Abit AT7 die niet goed werkte en daarna ook nog een brakke processor... Die Atlon 2000XP is stuk.... Hij werkt wel, maar is onstabiel en wordt ontzettend heet... Wat nu het probleem is weet ik niet, maar ik ga maar even een RMA claimen bij AMD.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...