Ga naar inhoud

ATI Radeon productie


Aanbevolen berichten

Ik wilde gisteren een nieuwe Videokaart kopen. Ik heb een Radeon 8500 64mb van ATI. Nu wilde ik een ATI kopen met 128mb en kreeg te horen dat ATI zelf geen kaarten meer produccert maar de chipsets levert aan Hercules en andere producenten. Kan iemand mij vertellen of dat klopt? :D
Link naar reactie
Klopt idd maar je kunt met een gerust hard een Powerd by Ati videokaart kopen hoor ipv een Build by ati. de kaarten zijn net zo goed. Voor een overzicht van de Ati kaarten kijk je hier: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=47696 Waarom koop je een 128mb Ati radeon 8500 als je al een Radeon 8500 64 mb heb!?!?!? het verschil is minimaal. als je perse die Radeon 8500 wil upgraden naar een snellere kaart kan je beter een GeForce 4 ti 4400/4600 halen of wachten op de Ati Radeon R300.
Link naar reactie
[quote:0277bc9c5c="googoolo"]Ik wilde gisteren een nieuwe Videokaart kopen. Ik heb een Radeon 8500 64mb van ATI. Nu wilde ik een ATI kopen met 128mb en kreeg te horen dat ATI zelf geen kaarten meer produccert maar de chipsets levert aan Hercules en andere producenten. Kan iemand mij vertellen of dat klopt? :D[/quote:0277bc9c5c] Ik heb een vriend geholpen en neem nu een iets snellere kaart. toch bedankt voor de info. GeForce 4 ti 4400/4600zal ik eens bekijken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...