Ga naar inhoud

probleem asus v7700ti.....


Aanbevolen berichten

het volgende; ik heb met veel moeite een asus v7700ti ge-instaleerd op m'n asus a7v133/duron1000/windhoos 98. hij herkende alleen een "standaard vga adapter" dit gecanseld, de driver erop geknald;typical install,toen wou hij de drivers van mijn chipset updaten...(volgens mij) hierbij moest ik de win98 cd erin stoppen om de benodigde bestanden te kopieren, maar deze werden niet gevonden...gevolg: windhoos hele maal over de rooie(ehh blauwe :-? ) op nieuw winhoos erop gezet;weer hetzelfde... toen de quick install gedaan,toen ging het wel"goed" want na het op nieuw opstarten herkende hij m'n kaart, allemaal leuk en aardig directx 8.1 ge-dwnld,en 3d mk2001 erover........... 510 punten!!!!! dat kan toch niet kloppen hoop ik? bij de info staat;agp(4x)..(current rate;off) kan dit de problemen geven???? ik zag trouwens dat kamikaze ook problemen met deze kaart heeft!!! :roll: [/i]
Link naar reactie
Ja het kan een hoop zijn.. Waarom gebruik je niet gewoon de drivers van Nvidia, www.nvidia.com Het kan ook zijn dat je de via 4-1 drivers niet geïnstalleerd hebt.. Maar over het algemeen is het beter om je harde schijf te formatteren als je een nieuwe videokaart installeerd, hij blijft vaak last hebben van oude drivers.. :( windows opnieuw installeren/formatteren helpt meestal het beste.. en dan gewoon je via 4-1 drivers en de nvidia drivers gebruiken.. Je kan ze het beste op cd (cd-rw)zetten bijvoorbeeld en dan windows installeren dan heb je de drivers al vast bij de hand.. dan zul je zien dat je 3d mark score zo rtond de 3800 zal liggen.. :D Suc6
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...