Ga naar inhoud

Is dit het werk van een videokaart.


Aanbevolen berichten

[quote:9fe06c6da2="no_name"][quote:9fe06c6da2="Salv"]Lijkt het op een degaus in de randen? dat had ik namelijk eerst ook.[/quote:9fe06c6da2] ja, maar had jij het ook alleen bij de randen van uitklapmenu's enz? En ik heb nu SP1 geinstalleerd, kijken of het wat helpt.[/quote:9fe06c6da2] UPDATE: Nee dus. Ik heb nou eens heel goed gekeken naar wat er precies trilt, en het zijn de grijze schaduwranden die om de menu's heen zitten. En als je over een icoontje hovert met muis, dan komt er zo'n gelig schermpje en die flikkert helemaal
Link naar reactie
[quote:eebfd275ea="Fr4ggie"]No Name, ik heb de zelfde kaart als jou en ik heb er nu oook last van zeg maar, het zijn een soort golfbewegingen/trillingen langs de randen van vensters het duurt bij mij meestal een minuut of 1 en dan is het weer weg.[/quote:eebfd275ea] yep, precies hetzelfde. Maar ik heb nu winXP opnieuw geinstalleerd (moest ook wel, want sp1 heeft alles in de war gegooid), en heb er al twee dagen niet meer last van gehad. Dus ik zou zeggen dat het aan de OS lag, maar omdat jij het ook hebt met precies dezelfde kaart, ligt het misschien wel aan de videokaart. Ik weet nog dat eynstein het 2D filter van deze kaarten modde. Misschien komt het probleem daardoor. Ook was het zo, dat de eerste Pov revisie een slechte 2d-kwaliteit had, maar dat dat bij de 2de revisie is opgelost. En ik heb de 2de revisie, dus dan zou het goed moeten zitten met de 2d kwaliteit. (2de revisie herken je aan de kameleon stikker op de koeling) Ik wacht nu eerst eens af of/wanneer het weer begint. Zoja, dan is het videokaart. Fr4ggie, gaat het trillen bij jou ook weg, wanneer je de resolutie verandert, en daarna weer terug zet naar de oude resolutie? Zoja, dan hebben we hetzelfde probleem lijkt mij. :cry:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...