Ga naar inhoud

Is dit het werk van een videokaart.


Aanbevolen berichten

'k Heb nu een nieuwe videokaart (PoV Gf 4 ti 4200 Xp). De kaart bevalt me tot nu toe heel goed. Maar zo net had ik dat alle windows vensters en IE 6.0 uitklap menu's gingen trillen. Vooral bij de randen. toen heb ik de vernieuwingsfrequentie op 60 hertz gezet (stond op 75 hertz.) Toen heb ik de vernieuwingsfrequentie van 60 naar 85 en toen weer op 75 gedaan. Nu is mijn vraag was dit de videokaart?Oh ja ik heb wel de tweede versie met verbeterd 2d-filter. Of is dit een teken dat mijn monitor (Samsung 753s) het niet aankan. Hoop niet dat dit het werk van de videokaart is.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:570b05a41d="Salv"]hoe trillen? Maakt ie van die spastische bewegingen? Dan kan je beeldscherm wel eens dood gaan binnenkort. ik heb vorige maand een '23 Eizo naar het kerkhof gebracht, had hetzelfde.[/quote:570b05a41d] spastisch, zo zou je het kunnen noemen. Trilde jouw beelscherm oook alleen bij de randen? [quote:570b05a41d="Red Dragon"]al een ander beeldscherm geprobeerd? dan weet je zeker of het aan je beeldscherm ligt.[/quote:570b05a41d] nee, maar dat kan ik wel eens proberen. Alleen is het trillen/flikkeren niet constant aanwezig.
Link naar reactie
[quote:7b15aa6c01="ChrisTuner"]Ik zou net zoals Red Dragon zei er een andere monitor op aan sluiten. Als hij het dan nog steeds doet is het je videokaart, en dat zou niet zo fijn zijn (monitor trouwens ook niet).[/quote:7b15aa6c01] Ik had dit probleempje eerst niet met een andere videokaart. Maar misschien kan mijn samsung het Gf-4 Ti geweld wel niet aan. In ieder geval probeer ik vandaag even een andere monitor (wel een oudere).
Link naar reactie
[quote:6bc079b160="Fr4ggie"]Ik heb ook zoiets, en dat is wanneer de wasmachine aan gaat. De wasmachine staat 5 METER!!! van me monitor af ( en er zit nog eens een muur tussen!) ,en nog gaat het beeld ineens hevig trillen, dit houdt zo 5 minuten aan en dan stopt het weer. Misschien heb jij ook last van een of andere factor ?[/quote:6bc079b160] Nee, daar komt het niet van. Bij jou komt het waarschijnlijk doordat je pc en wasmachine op de zelfde electriciteitsgroep zitten. En wasmachine's nemen nog al wat stroom, dus krijgt de pc minder. Maar sinds de installatie van de nieuwe samsung drivers heb ik nog geen trillende randen gehad. Ik hoop dat het zo blijft.
Link naar reactie
Tja, dan zou je Windows XP opnieuw moeten instaleren om daar achter te komen, echter denk ik eerder dat het aan je videokaart ligt, heb je hem al eens in een andere pc getest? Opsturen naar een webwinkel is niet zo erg, ik heb het ook wel eens gedaan, je bent hem dan wel even kwijt maar je krijgt hem heel terug. heb je geen reserve kaart?
Link naar reactie
[quote:5700416e83="Red Dragon"]Tja, dan zou je Windows XP opnieuw moeten instaleren om daar achter te komen, echter denk ik eerder dat het aan je videokaart ligt, heb je hem al eens in een andere pc getest? Opsturen naar een webwinkel is niet zo erg, ik heb het ook wel eens gedaan, je bent hem dan wel even kwijt maar je krijgt hem heel terug. heb je geen reserve kaart?[/quote:5700416e83] Andere pc testen kan ik ook wel een sproberen (andere pc is wel een p2 350 met win ME) Reserve kaart heb ik wel, voodoo2. Windows Xp op nieuw installeren kan ik ook wel eens doen, want sinds de nieuwe videokaart heb ik windows nog niet opnieuw geinstalleerd. En nog wat info: Als het trillen bezig is, en je verandert de resolutie heel even, en dan zet je de resolutie weer terug naar oude instellingen dan stopt het trillen. Maar naar een moment komt het wel weer terug. Er schiet me nog iets te binnen, dat ik SP1 nog niet geinstalleerd heb.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...