Ga naar inhoud

tv-out op gforce 2 / slechte beeldkwaliteit /ervaringen?


Aanbevolen berichten

Hallo, Onlangs heb de Asus V7700Ti VX GF2 32Mb +tvout gekocht. Een van de belangrijkste argumenten voor mij was de tv-out. Zodat ik mijn computer kon gebruiken om divx and dvd films op internet te bekijken. De enige ingang op mijn TV is scart. Dus heb ik zo een scart-stekker gekocht waar je een composiet of s-video kabel in kan doen. Maar ik ben helemaal niet tevreden over het beeld. Ik heb zowel s-video als composiet gebruikt en ik beide gevallen heb ik het zelfde probleem: De kleuren 'flikkeren' Het lijkt vooral bij rode kleuren te gebeuren. De roden vlakken op het beeld schieten constant van rood naar oranje-achtig, naar bijna kleurloos en weer terug. Ook met de standaard windows achtergrond zie ik dat gebeuren. Buiten dit lijkt het beeld wel scherp genoeg om een film te bekijken. Heeft iemand ervaring met de gforce 2 tv-out of soortgelijke problemen met beeldkwaliteit op TV? Of nog beter: enig idee wat ik er aan kan doen? bij voorbaat dank, Manus
Link naar reactie
BEDANKT !!! Ik heb het geprobeerd met de TV-tool, en dat werkte inderdaad. Door de "flicker-filter" op 1 te zetten waren de problemen opgelost. Ik heb de laatste detonator geinstalleerd. Helaas heb ik niet de tools voor de TV-uitgang kunnen vinden. Maar ik ben al blij dat ik nu gewoon films kan kijken op mijn TV. Windows-tekst lezen blijft erg moeilijk, maar daar is een TV waarschijnlijk gewoon niet voor geschikt. nogmaals bedankt, en groet, Manus
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...