Ga naar inhoud

Welke GeForce 4 Ti4200 64 Mb?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 210
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
en welk merk denk je dat het word? Ik ben zelf ook voor een GFti4200 aan het kijken... en wil natuurlijk het liefst de Leadtek! Maar die is alleen nog maar gereleased op 64mb :( De 128mb komt waarschijnlijk ook wel... maar daar zullen we nog ff geduld voor moeten hebben! :cry:
Link naar reactie
[quote:13bb5f7ead="hjs"]Hoe zit het nu, ik zit nu weer te twijfelen tussen 64mb en 128mb, okay de 128 mb gaat langer mee (maar willen we dat ;) ) De 64mb versie is dus sneller en als ik op GoT kijk toch beter te oc'en. Nou ja ik ga wel met Noud in overleg.[/quote:13bb5f7ead] Dat ligt eraan hoe lang jij je kan beheersen ;) Ik zou wel ff wacten op de 128 mb, daar heb je toch echt wel meer aan en die xtra memspeed is niet zo super belangrijk, dat klok je er zo bij.
Link naar reactie
[quote:62115af473="hjs"]Hoe zit het nu, ik zit nu weer te twijfelen tussen 64mb en 128mb, okay de 128 mb gaat langer mee (maar willen we dat ;) ) De 64mb versie is dus sneller en als ik op GoT kijk toch beter te oc'en. Nou ja ik ga wel met Noud in overleg.[/quote:62115af473] HJS.. moet ik dat alweer uit gaan leggen wat je aan 128mb heb?!?!? Ben het idd met BA eens, hier nog wat sleutel woorden: Aniso level 4 FSAA Next-gen games High Polygon count games. nog niet overtuigd?
Link naar reactie
[quote:ff0575b0c7="hjs"]Nee, want de 64mb gaan wel voor de 300/600 en dat haal je niet met een 128mb.[/quote:ff0575b0c7] Waarom niet? Wat maakt die memspeed nou uit als er in test uitkomt dat de GF4 ti 4200 128 MB gewoon meer aan kan, zoals de mogelijkheden die Red Dragon gaf. Ik heb sinds kort ook ansio level 4 aanstaan en dat ziet er gewoo goed uit.
Link naar reactie
Ik ken HJS al lang dan vandaag, hij wil nooit naar mij luisteren en doet altijd alles wat hij zelf wil en wat Noud zegt :) :P maar ik ken dat gevoel voel wel van ik wil NU die kaart hebben en niet over 3 weken. Ik kocht mijn Leadtek GeForce 4 ti 4400 toen ze zo goed als niet te krijgen waren in Nederland. ze waren gloed en gloed nieuw. (maart 2002) kon er via Eynstein aan een komen. moest er echter wel 432 Euro (incl verzend kosten) voor dokken. 3 weken later kon ik er een kopen bij me vaste leverancier voor 369 Euro. maar ja. zo gaan die dingen. wachten is moelijk.
Link naar reactie
Ik heb er idd ook 369 voor betaald bij Eynstein. Ik heb troiwens toen geluk gehad. Ik kwam terug van vakantie en gelijk bestelt die kaart (+ proc) voor 419 euro, kwam er een mailtje van Noud dat ze niet op voorraad waren, maar dat ze nog dezelfde dag weer binnen zouden komen. En ja hoor ik kreeg een mailtje van Noud dat de nieuwe lading er was en nog beter ik hoefde dus maar 369 euro te betalen, omdat de prijs al een end gedaald was. Zo bespaarde ik dus zelfs zonder te wachten een hoop geld. Maar ook blijkt zo hoeveel geld verschil er tussen twee verschillende ladingen kan zitten, das gewoon niet normaal :(
Link naar reactie
[quote:60d37ec80a="hjs"]Nee, want de 64mb gaan wel voor de 300/600 en dat haal je niet met een 128mb.[/quote:60d37ec80a] Volgens mij herleef je je puber jaren Dubbel zo erg :lol: dit forum is bedoelt om advies te geven en te ontvangen. hier surfen erg slimme mensen rond, maak daar gebruik van. luister eens gewoon wat Red Dragon, BA enz. enz. te zeggen hebben. ik was ook eerst voor 64MB, door boven genoemden ben ik bekeert naar 128MB :D
Link naar reactie
[quote:cabd79adf8="anthony2u"]Tsja, als er een Geforce3 ti 128mb bestond voor een redelijke prijs, dan had onze overclocker@15 die natuurlijk gekocht :wink:[/quote:cabd79adf8] GeForce 3 ti 200 met 128mb bestaat ook. echter in tegensteling tot de GeForce 4 heeft de GeForce 3 ti 200 erg weinig aan 128mb
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...