Ga naar inhoud

Nieuwe game engines [-- deel 5 --]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
BA nog effe een reactie op jouw laatste bericht. Kan ik die RAM modules dan niet op 3.1 V draaien met actieve cooling? Een proc kan je toch met goede cooling ook hoger zetten? En wat helpt zo'n cool setje dan? Gaan ze harder bij een lagere temp (o ja halfgeleiders, dus ja hè?). BTW als ik hem op 10 X 190 zet krijg ik een blauwscherm met allemaal letters en de melding dat hij om schade te voorkomen niet verder start :( Ligt echt aan de speed, want bij 9 X 190 op hetzelde voltage start hij wel op :(
Link naar reactie
Hier nog een screenie van Morrowind op me eigen pc gemaakt (met directX 9 beta1 ;) ) [img:0439c2417f]http://home.quicknet.nl/qn/prive/ma.ansink/Morrowind.JPG[/img:0439c2417f] Het meest indrukwekende is dat de impact op het water van de regen door blijft gaan en naarmate het minder hard regent het langzaam stopt. toen ik Morrowind heb zitten spelen heb ik zeker een minuut of 5 naar het water staan staren.. als dit kan met Pixel shaders wat mogen we dan wel niet gaan verwachten in de andere DirectX 8 games die gaan komen.
Link naar reactie
Als ik dat filmpje zo bekijk wel. de demo op de E3 beurs is gedaan op een ATI R300 (next gen kaart dus) Zag er Impresive uit. ALs je doom III wil gaan spelen volgens jaar zou ik tegen die tijd zeker een nVidia NV30 of een Ati R300 nemen.. iig minimaal een DirectX 8 kaart.
Link naar reactie
[quote:5f84471c94="Red Dragon"]Hij is van die site afgehaald.. de link werkt niet meer. ik denk niet dat ze die mochten posten op die site van ID-soft. ben ik ff blij dat ik hem al heb[/quote:5f84471c94] Lijkt me logisch aangezien het filmpje achter gesloten deuren werd vertoond en de opname van 'handycam'-kwaliteit was ... Eerlijk gezegd maar goed ook, aangezien het zo'n beetje het eerste level verklapt. ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...