Ga naar inhoud

tv out


Aanbevolen berichten

tv out doet het met tv tools maar zonder dit programmaatje niet, want ik kan, in windowsxp pro bij beeldscherminstellingen in het configuratiescherm en vervolgens de optie geavanceerd en dan het tabblad apparaat selecteren, niet de optie tv aanklikken hij blijft gewoon op analoog staan. Dus je koopt een dure grafische kaart (geforce3 ti200 van creative) met tv out etc. en je hebt een programmaatje zoals tvtools nodig (waarvoor je ook nog eens moet betalen) om over te kunnen schakelen naar de tv. Weet iemand anders misschien de oplossing hoe ik dit wel voor mekaar krijg zonder tv tools te gebruiken?
Link naar reactie
ik neem aan dat je de TV-out FAQ heb gelezen bovenaan? Je kan met de gewonde driver opties wel wisselen tussen je tv en je monitor maar niet beeld op beide schermen krijgen. daar heb je TV-tool voor nodig. als je TV-tool niet wil gebruiken en wel tv en monitor tegelijk aan wil hebben moet je een andere videokaart hebben zoals: GeForce 2 mx GeForce 4 MX GeForce 4 ti Radeon 7500 Radeon 8500 Matrox G400/450/550 Matrox Parhelia 512 Mer andere videokaarten zoals de GeForce 3 ti 200 kan het dus alleen met de TV-tool.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...