Ga naar inhoud

-= GeForce 4 Topic Deel 16 =-


Aanbevolen berichten

ach 13.000 punten met 3dmark2001 is geinig maar ik speel liever een spel die optimaal gebruik maakt van me Systeem. dat vind ik het belangrijkste. Die 3dmakr2001se was ooit een zware benchmark. kan me nog goed herinneren toen ie uitkwam dat ik maar 1900 punten haalde met me toenmalige systeem. het word tijd voor 3dmark2003, deze word DirectX 9 heb ik begrepen en komt pas tegen de kerst uit (let op dit zijn "rummors" !)
Link naar reactie
  • Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:918b23491e="Red Dragon"]ach 13.000 punten met 3dmark2001 is geinig maar ik speel liever een spel die optimaal gebruik maakt van me Systeem. dat vind ik het belangrijkste. Die 3dmakr2001se was ooit een zware benchmark. kan me nog goed herinneren toen ie uitkwam dat ik maar 1900 punten haalde met me toenmalige systeem. het word tijd voor 3dmark2003, deze word DirectX 9 heb ik begrepen en komt pas tegen de kerst uit (let op dit zijn "rummors" !)[/quote:918b23491e] Tis een leuke indicatie voor je conditie van je systeem, maar ik speel ook liever eens een spel wat echt alles gebruikt van m'n vidkaartje, maarja software loopt nou eenmaal acherop hardware, komop Ut2003!!!! NWO heeft ook potentie iig. Er is zoveel meer mogelijk met de kaartjes die we nu hebben dan dat we in huidige games zien. Als je ziet met hoeveel lichteffecten NWO loopt en dat het toch zo soepel gaat..
Link naar reactie
[quote:d32a6cfded="Red Dragon"]ach 13.000 punten met 3dmark2001 is geinig maar ik speel liever een spel die optimaal gebruik maakt van me Systeem. dat vind ik het belangrijkste. Die 3dmakr2001se was ooit een zware benchmark. kan me nog goed herinneren toen ie uitkwam dat ik maar 1900 punten haalde met me toenmalige systeem. het word tijd voor 3dmark2003, deze word DirectX 9 heb ik begrepen en komt pas tegen de kerst uit (let op dit zijn "rummors" !)[/quote:d32a6cfded] Ik ben erachter gekomen dat mijn systeem op een en of andere manier toch nog op CAS 2,5 loopt dus die 13000 wordt als ik dat gefixed krijg geen enkel probleem. BTW ik game niet zo veel, wegens tijd gebrek (1 uur per dag MOHAA) dus ik vind het wel leuk om lekker te OC'en. BTW in de vakantie wordt dat natuurlijk meer! (want ik koop niet zo'n PC om te i-netten)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...