Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart kopen?


Aanbevolen berichten

'Sup mensen, Ik heb een nieuwe videokaart nodig en ik moet dus weten wat nu een beetje gangbaar is. Ik speel niet zoveel spellen, maar als ik spellen speel moet het er wel goed uitzien. Ik heb een AMD Athlon 1,33, 256 MB, geheugen en een Asus A7A266 mobo. Ik denk erover om er eentje in Hongkong te halen als ik op vakantie ben, omdat het daar een stuk goedkoper is. Trouwens ik heb een 17" LG 776 FM monitor.
Link naar reactie
Slechte dingen over Matrox? wat dan? heb ik nog nooit gehoord.... altans bijna nooit. Probleem met de vorige kaartjes G400/G450/G550 is dat ze niet geschikt waren voor het zwaardere 3d werk. Met de Perhalia is daar verandering in gekomen. als alles mee zit zijn die kaarten in Juli/Augustus te koop. Wij hebben hier op het forum uitgebreid over de Matrox Perhalia gehad en een aantal hier zouden er best een willen hebben in hun systeem: lees dit maar: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=59664
Link naar reactie
matrox slecht?? niet te geloven, het zijn juist kwalitatief heel goede kaarten, op 2d gebied is er geen ander merk mee te vergelijken! heb tot de g450 alle kaarten geprobeerd, altijd tevreden geweest...... ik denk dat je dat commentaar van mannekes krijgt die er ALLEEn mee wilen gamen, en dan moest je tot voor kort inderdaad niet bij matrox zijn. maar inderdaad zoals red dragon al zei, met de parhelia zal daar verandering in komen!!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...