Ga naar inhoud

Voodoo3 3000 oc


Aanbevolen berichten

Ik heb in deze rammelbak (p3 450) een voodoo3 3000 alleen ik wil dat ding iets sneller laten lopen dus gister heb ik zo'n proggie gedownload en liet me pc ffies 3 uurtjes aanstaan waarvan ongeveer 1,5 spelletje spelen toen voelde ik aan de heatsink op de kaart en die was gloeiend heet wie weet hoe je er een koeler op kan bouwen dat zou wel een mooie optie zijn want dan kan die i.p.v. 166mhz naar 190mhz..... alvast bedankt
Link naar reactie
Een andere HSF kan je er op verschillende manieren op zetten... Je kan fragtape gebruiken, dat is dubbelzijdig geleidend plakband Je kan er koelpasta op smeren, en op de hoeken van de chip wat lijm doen, op die manier blijft hij ook goed zitten. Je kan ook warmtegeleidende epoxy gebruiken, nadeel is alleen dat je dat nooit meer los krijgt :(
Link naar reactie
Ik had (2 jaar geleden :) ) gewoon een grote koelplaat gepakt (pentium Pro) en daar gaten in gemaakt. Er zitten namelijk gaten in de V3 PCB waarmee je dus een schroef verbinding kunt maken tussen proc en koeling. Daarna gewoon een fan erop geschroeft met zelf tap schroeven. Die draai je namelijk gewoon klem tussen de koelvinnen.
Link naar reactie
[quote:c8c8f6f067="Slashhead"]Ik had (2 jaar geleden :) ) gewoon een grote koelplaat gepakt (pentium Pro) en daar gaten in gemaakt. Er zitten namelijk gaten in de V3 PCB waarmee je dus een schroef verbinding kunt maken tussen proc en koeling. Daarna gewoon een fan erop geschroeft met zelf tap schroeven. Die draai je namelijk gewoon klem tussen de koelvinnen.[/quote:c8c8f6f067] Dat is idd klote aan ATi, er zitten geen gaten in. Bijna alle andere kaarten hebben 2 mounting holes, met een tussendiameter van 55mm, speciaal voor andere og grotere koelers :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...