Ga naar inhoud

Parhelia preview


Aanbevolen berichten

[quote:650efc0978="BA"]Hm uitkijken dus. Als ik er 1 zonder lichten zie varen en hij ligt een beetje diep, dan kan hij best wel eens vol Parhelia's zitten :D Zouden die goed tegen water kunnen? ;) [size=24:650efc0978][b:650efc0978]#8000[/b:650efc0978][/size:650efc0978][/quote:650efc0978] Ik hoop het wel, ze zouden mij vanuit engeland ééntje sturen. Blijkbaar hebben ze die bij flipper op de rug gebonden en is ie naar Japan gezwommen :lol: Enne gefeliciteerd op naar de 10.000
Link naar reactie
  • Reacties 290
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Die P10 verwacht ik idd ook een hoop van in OpenGL (lekker vor je Serious Sam Slashead :lol: ) Volgens mij was het verder een DX 8.1 kaart, dus ik vraag me af of daar echt spectaculaire features bij komen. 3Dlabs kennende springen die wat beter met drivers om als ATI en Matrox, dus ik denk dat die het daar ook wel redelijk zal doen.
Link naar reactie
De P10 is ook een echte prof kaart die optimaal werkt wanneer er speciaal voor die kaart geprogrammeerd is. De kracht van die kaart zit'm vooral in de flexibiliteit van de hardware. Op veel essentiele punten is het eigenlijk gewoon een CPU waardoor een programmeur alle vrijheid heeft. Bij de consumenten kaarten is die vrijheid nog steeds heel beperkt vergeleken de P10.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...