anoniem Geplaatst: 6 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2002 Hoezo meer aniso, zie jij iets van mipmap lines dan? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2002 Bij het onderste plaatje moet je es bij de grond textures (dat met die vierkantjes) als dat in een punt loopt is het niet meer zo mooi zuiver :x Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2002 Dat valt wel mee denk ik als je dat nog scherper hebben wilt dan zal je met LOD Bias aan de gang moeten. Zelfs met aniso zal je niet volle scherpte houden als objecten verder weg zijn. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2002 //edward ik vind de screenies met FAAx16 er erg goed uitzien. dat is idd mooier nog dan accuview voor zover ik het nu kan beoordelen. is UT2003 wel speelbaar zo? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2002 Zo das mooi scherp :o Ziet er idd heel goed uit, haast geen aliasing meer :) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2002 [quote:d2b656d2a2="Red Dragon"]//edward ik vind de screenies met FAAx16 er erg goed uitzien. dat is idd mooier nog dan accuview voor zover ik het nu kan beoordelen. is UT2003 wel speelbaar zo?[/quote:d2b656d2a2] Alleen op 1024x768x32, FAA16x kost minder kracht dan bv 1 res hoger zonder FAA. Ik hoop dat er nog aan UT2003 gesleuteld word om de Parhelia shaders wat beter te ondersteunen, NWO bewijst dat het kan :) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2002 Ik heb in NWO tussen de 60 en de 90 FPS met alles op MAX en pixel shaders ingeschakeld, op 1280x1024. Dus dan doet die Matrox het idd erg redelijk :) Ik heb trouwens ook de 6094 drivers voor mijn R8500 geinstalleerd, die gaven echt een gigantische speedboost in America's Army (van 800x600 naar 1280x1024 vloeiend :o ), dus wellicht zitten daar ook wat optimalisaties in voor de UT2003 engine :) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2002 [quote:2589f709a1="BA"]Ik heb in NWO tussen de 60 en de 90 FPS met alles op MAX en pixel shaders ingeschakeld, op 1280x1024. Dus dan doet die Matrox het idd erg redelijk :) Ik heb trouwens ook de 6094 drivers voor mijn R8500 geinstalleerd, die gaven echt een gigantische speedboost in America's Army (van 800x600 naar 1280x1024 vloeiend :o ), dus wellicht zitten daar ook wat optimalisaties in voor de UT2003 engine :)[/quote:2589f709a1] Krijg jij NWO dan naar 1280x1024, bij mij blijft hij op 1024 hangen, ondanks dat er in het menu 1280 staat, of het je via de config.ini 1280 gezet? Heb je UT2003 al gestest met die 94 drivers? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2002 [url=http://www.matrox.com/mga/xmas_2002/xmas_view.cfm]NIEUWS van MATROX !!!! [/url] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2002 zucht.. moet je daarvoor die oude topic omhoog halen :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2002 Tjonge jonge , grandioos , wat een service van Matrox Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.