Ga naar inhoud

Weergave TFT-monitor Compaq Laptop


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een laptop van het merk Compaq (Presario 700ea) met een voorgeinstalleerde versie van Windows XP. Ik heb aan het systeem ook een versie van Windows 98 SE toegevoegd. Nu is het probleem dat de beeldschermweergave in Windows XP wel prima is maar in Windows 98 krijg ik niet meer als 16 kleuren (en 640 x 480 pixels) te zien. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets helpt. De beelschermadapter van deze laptop is een S3 Twister. Alvast bedankt voor jullie hulp.
Link naar reactie
Hartelijk dank voor jullie reacties. Verder piekeren is in ieder geval niet meer nodig. Vandaag heb ik ineens het probleem achterhaald. Het probleem was het stuurprogramma voor de adapter. Was wel het juiste merk en type alleen waren de drivers "te nieuw". Oudere stuurprogramma's werken ineens perfect. Groeten.
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
[quote:60faaa3758="S. van der Giessen"]Hartelijk dank voor jullie reacties. Verder piekeren is in ieder geval niet meer nodig. Vandaag heb ik ineens het probleem achterhaald. Het probleem was het stuurprogramma voor de adapter. Was wel het juiste merk en type alleen waren de drivers "te nieuw". Oudere stuurprogramma's werken ineens perfect. Groeten.[/quote:60faaa3758]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...